Witam,
Prowadzę serwer ostatnimi czasy o spopularyzowanym modzie: "CS:GO Mod"
Korzystam z paczki niejakiego: Deroida
Link: https://forums.allie...ad.php?t=265653.
Link do sma: https://forums.allie...91&d=1436250157
Opis problemu:
Podczas dodania więcej niż 56 skinów do folderu "skins.cfg" broń o ID-57 wzwyż nie zapisuje po zmianie mapy w /menu (ekwipunku).
Sprawa jest oczywista iż za zapis odpowiada ten fragment kodu, sedno sprawy siedzi zaś w tym iż za żadne skarby nie chcę mi skompilować lokalnie powyżej tych [Data][56] np. [Data][57] itd ...
Za pomoc oferuję admina na tym że serwerze na zawsze, bez obowiązku opłat składek administracyjnych.
GT: http://www.gametrack...3.176.208:2030/ (serwer nie posiada żadnych płatnych reklam, co świadczy o jego poziomie)
No jeżeli uda się naprawić te bugi to serwer będzie spokojnie full bez jakichkolwiek reklam .
new pFile, Name[32];pFile = fopen(SaveFile, "rt");get_user_name(id, Name, 31);if(pFile){new Line[256];new LineName[32], tData[5][8], Data[MAX][8];while(!feof(pFile)){fgets(pFile, Line, 255);if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)continue;parse(Line, LineName, 31);if(equal(LineName, Name)){parse(Line, LineName, 31, tData[0], 7, tData[1], 7, tData[2], 7, tData[3], 7, tData[4], 7,Data[0], 7, Data[1], 7, Data[2], 7, Data[3], 7, Data[4], 7, Data[5], 7,Data[6], 7, Data[7], 7, Data[8], 7, Data[9], 7, Data[10], 7, Data[11], 7, Data[12], 7,Data[13], 7, Data[14], 7, Data[15], 7, Data[16], 7, Data[17], 7, Data[18], 7, Data[19], 7,Data[20], 7, Data[21], 7, Data[22], 7, Data[23], 7, Data[24], 7, Data[25], 7, Data[26], 7,Data[27], 7, Data[28], 7, Data[29], 7, Data[30], 7, Data[31], 7, Data[32], 7, Data[33], 7,Data[34], 7, Data[35], 7, Data[36], 7, Data[37], 7, Data[38], 7, Data[39], 7, Data[40], 7,Data[41], 7, Data[42], 7, Data[43], 7, Data[44], 7, Data[45], 7, Data[46], 7, Data[47], 7,Data[48], 7, Data[49], 7, Data[50], 7, Data[51], 7, Data[52], 7, Data[53], 7, Data[54], 7,Data[55], 7, Data[56], 7);Kills[id] = str_to_num(tData[0]);Points[id] = str_to_num(tData[1]);pKey[id] = str_to_num(tData[2]);Chest[id] = str_to_num(tData[3]);Rang[id] = str_to_num(tData[4]);for(new i; i < MAX; i++){uWeapon[i][id] = str_to_num(Data[i]);}return PLUGIN_HANDLED;}}fclose(pFile);}return PLUGIN_CONTINUE;}public Save(id){if(!is_user_connected(id)){return PLUGIN_HANDLED;}
Użytkownik PATYrek edytował ten post 24.09.2016 22:12