Witam, posiadam na serwerze plugin, który dodaje w menu przedmiot do zakupu, po zakupie tworzy "bariere" dookoła gracza w "x" zasięgu, jeżeli ktoś jest w tym zasięgu i też chce kupić przedmiot, wyskakuje informacja że ktoś z jego sojuszników już to zrobił, jednak znalazły się cwaniaczki które omijają tą blokade, kupując przedmiot dokładnie w tym samym czasie. W jaki sposób można temu zaradzić? jakieś pomysly?
static text[32] formatex ( text , charsmax ( text ) , "[%d/%d]" , g_Limit , get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) ) zp_items_menu_text_add ( text ) if ( g_Limit >= get_pcvar_num ( _pcvar_limit ) ) return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE; new _cvar_range = get_pcvar_num(_pcvar_range); new bool:obok_maska = false; new Float:fOrigin[3]; new Float:vOrigin[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(_IsPlayerAlive(i) && _IsPlayerInMask(i)) { pev(i, pev_origin, vOrigin); if(get_distance_f(fOrigin, vOrigin) <= float(_cvar_range)) { obok_maska = true; break; } } } if(obok_maska) { ProtoChat(id, "Nie mozesz kupic MASKI GAZOWEJ! Ktos w promieniu %i: juz ja posiada!", _cvar_range); return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE; } return ZP_ITEM_AVAILABLE; } return ZP_ITEM_AVAILABLE; }
@Linux ?
Użytkownik NEQU# edytował ten post 20.09.2016 06:16