Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SetViewEntityBody


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.09.2016 03:01

Dołączona grafika
Version: Beta
Requirements: latest AmxModX 1.8.3

Description:

The main function of this plugin is changing the viewmodel bodygroup.
It doesn't matter how high is player latency/ping, low fps count - the player will see only bodygroup you pointed without bugs. The custom weapons are also supported.
Also this plugin comes with custom v_ models, you don't need to replace original, just put them into cstrike/models/weapons. The default v_ models are removed from precache.

Some functions are still need to do.

1. Spectators support
2. Remove trace attack and use default cs decals


There is three native functions:

Main:
native SetViewEntityBody(pPlayer, iValue); //pPlayer - player index, iValue - bodygroup number

Secondary:
native SetUserSex(pPlayer, iValue); //pPlayer - player index, iValue /1 - MALE, 2 - FEMALE
native GetUserSex(pPlayer); //pPlayer - player index /Getting the player sex


Usage example:



Code:
#define MALE 1
#define FEMALE 2

public client_connect(id)
{

SetUserSex(id, MALE); //Making it male at connect for example

SetViewEntityBody(id, 0); //Setting viewmodel bodygroup to zero for example

}

public HamF_Item_Deploy_Post(iEnt)
{

static id, iWeaponName[24];

id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4);

switch(GetUserSex(id))
{

case FEMALE: set_pev(id, pev_viewmodel2, FEMALE_KNIFE);

default: set_pev(id, pev_viewmodel2, MALE_KNIFE);

}

return HAM_IGNORED;

}
You can uncomment DEBUG and lookout for switch_sex command function.







Attached Files Dołączona grafikacstrike.7z (3.37 MB) Dołączona grafikaviewbodyswitch.inc (12.4 KB) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (viewbodyswitch.sma - 5.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych