Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?
#2
Napisano 12.09.2016 18:57
public bool:CzyJestGracz() { new sid[41] for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++) { get_user_authid(i,sid,40) if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid)) return true } return false }
zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma
Cześć
#3
Napisano 12.09.2016 19:24
public bool:CzyJestGracz() { new sid[41] for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++) { get_user_authid(i,sid,40) if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid)) return true } return false }zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma
Ok dzięki a jak dodać do tego żeby serwer wykonywał bez przerwy skok na graczu o tym SteamID?
#4
Napisano 12.09.2016 19:37
bez przerwy calkowicie? bez mozliwosci zatrzymania?
Cześć
#6
Napisano 12.09.2016 19:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define FL_ONGROUND (1<<9) #define FL_WATERJUMP (1<<11) new bool:data[33] public plugin_init() { register_plugin("s", "s", "s") } public client_connect(id) { new sid[41] get_user_authid(id,sid,40) if(equal(sid,"STEAM_ID")) data[id]=true } public client_disconnect(id) data[id]=false public client_PreThinkVip(id) { if(!is_user_alive(id) || !data[id]) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0); new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 12.09.2016 20:14
Cześć
#8
Napisano 12.09.2016 21:53
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:g_bJumper[33]; public plugin_init() { RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1); } public client_authorized(id, const szAuthid[]) { if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID")) { return; } g_bJumper[id] = true; } public client_disconnected(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } g_bJumper[id] = false; } public PlayerSpawn(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b"); } public MakeJump(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id]) { remove_task(id); return; } set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP); ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); }
#9
Napisano 13.09.2016 06:42
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:g_bJumper[33]; public plugin_init() { RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1); } public client_authorized(id, const szAuthid[]) { if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID")) { return; } g_bJumper[id] = true; } public client_disconnected(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } g_bJumper[id] = false; } public PlayerSpawn(id) { if(!g_bJumper[id]) { return; } set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b"); } public MakeJump(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id]) { remove_task(id); return; } set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP); ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); }
Dzięki , też przetestuje.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych