Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

JailBreak compiler zabawy na sobote


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 iFniTy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 06.09.2016 14:40

Witam!

Mam pytanie i prośbę ;) Otóż czy dobrze "przerobiłem" ten plugin aby ganiany był w sobotę zawsze, automatycznie? Jeśli tak to może ktoś compilerem i zrobić plik też amxx? Bo mi na każdej stronie jakiś error występuje ;/ A jeśli coś źle w pluginie to przerobi mi ktoś Killday, Wojne gangów lub tego ganianego w ostateczności na SOBOTĘ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound("jailbreak_sound/new_ganiany.mp3");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == SOBOTA id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "^n^n^nWiezniowie uciekaja przed straznikami.^nStraznicy ganiaja wiezniow.^nOstatni wiezien ma zyczenie!", szTime);
		szInfo = "Tryb dnia: Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == SOBOTA id_ganiany)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
                for(new i=1; i<=MAX; i++)
		set_task(3.0, "MusicStart", i)
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(40, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == SOBOTA id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(300.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
        client_cmd(0, "mp3 stop");
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}
public MusicStart(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	client_cmd(0, "mp3 play sound/jailbreak_sound/new_ganiany.mp3");
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 08.09.2016 16:47

Poprawiłem jedynie błędy wyskakujące przy kompilacji. Jeśli resztę zrobiłeś dobrze to powinno działać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#3 iFniTy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 08.09.2016 16:48

Poprawiłem jedynie błędy wyskakujące przy kompilacji. Jeśli resztę zrobiłeś dobrze to powinno działać :)

Dziękuje ogromnie! :)


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych