Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Dzięki za pomoc, dokumentacja się przydała, czy w ten sposób dobrze zatrzyma taska? oraz czy będzie go wykonywało na graczu na którym została użyta komenda zp_make_user_survivor(id)?
Dzięki za pomoc, dokumentacja się przydała, czy w ten sposób dobrze zatrzyma taska? tak sprawdzałem też dokumentację remove_task, jednak nieco się różni.
Dzięki za pomoc, dokumentacja się przydała, czy w ten sposób dobrze zatrzyma taska? tak sprawdzałem też dokumentację remove_task, jednak nieco się różni.
Przyda ci się ono ponieważ, funkcja remove_task wymaga id zadania.
Co za tym idzie:
remove_task(task_surv);
Równie dobrze możesz wywołać task tylko raz, wtedy unikniesz dodatkowych operacji ( np. remove )
Właśnie nie do końca, zamierzam powtarzać wywoływanie funkcji tak długo aż zostaną spełnione warunki do zamiany człowieka w zombie, następnie w humana.
Dzięki za pomoc, dokumentacja się przydała, czy w ten sposób dobrze zatrzyma taska? tak sprawdzałem też dokumentację remove_task, jednak nieco się różni.
Przyda ci się ono ponieważ, funkcja remove_task wymaga id zadania.
Co za tym idzie:
remove_task(task_surv);
Równie dobrze możesz wywołać task tylko raz, wtedy unikniesz dodatkowych operacji ( np. remove )
Właśnie nie do końca, zamierzam powtarzać wywoływanie funkcji tak długo aż zostaną spełnione warunki do zamiany człowieka w zombie, następnie w humana.
W skrócie wyjaśnię co chcę osiągnąć. Załóżmy, że na serwerze jest 5 ludzi, oraz 25 zombie, kiedy 4 zostanie zarażonych ostatni żywy ma zamieniać się w survivora(to już działa), jednak gdy ktoś użyje antidotum(mamy już 2 żyjących) survivor ma zamienić się w zombie, a następnie w zwykłego humana.
nie znam sie na ZP, biohazard to moj konik ale zakladam ze jest jakis forward ktory uruchamia sie podczas uzycia antidotum wiec mozesz to tutaj wykonac
nie znam sie na ZP, biohazard to moj konik ale zakladam ze jest jakis forward ktory uruchamia sie podczas uzycia antidotum wiec mozesz to tutaj wykonac
Item używa natywu
/**
* Turns a player into a human.
*
* @param idPlayer index to be cured.
* @param attackerPlayer who triggered the cure. (optional)
* @returnTrue on success, false otherwise.
*/
native zp_core_cure(id, attacker = 0)
Więc to raczej odpada.
edit. jednak miałeś rację, jest jeszcze forward wykonywany przy użyciu tego natywu, dziękuję za pomoc.
Temat do zamknięcia.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 05.09.2016 19:01