Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak usunąć model z paintballmod.sma


Najlepsza odpowiedź Mychu, 09.08.2016 18:54

Po co masz usuwać jak możesz to szybko i łatwo załatwić przez cvar'y dajesz 0 i po sprawie dopisujesz to w amxx.cfg 

 

amx_pbmodel "1" (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mruuu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Możesz szukać :)
Offline

Napisano 09.08.2016 17:32

Witam.

Jak usunąć paintballer.mdl z paintballmod.sma?

 

tutaj kod sma:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Paintball Mod"
#define VERSION "3.4"
#define AUTHOR "WhooKid"

new onoff, cmodel, money, strip, death, protc, gnade, pbgun, pbusp, pbglock, pbnade;
new g_team_select[33], g_plyr_skin[33], g_has_kill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	onoff = register_cvar("amx_pbmod", "1");
	pbgun = register_cvar("amx_pbgun", "1");
	pbusp = register_cvar("amx_pbusp", "1");
	pbglock = register_cvar("amx_pbglock", "1");
	pbnade = register_cvar("amx_pbnade", "1");

	if (get_pcvar_num(onoff))
	{
		register_logevent("new_round", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
		register_event("ResetHUD", "ev_resethud", "be");
		register_event("DeathMsg", "ev_death", "a")
		register_event("Money", "ev_money", "be");
		register_clcmd("say /respawn", "say_respawn", _, "<Respawns you if enabled>");

		cmodel = register_cvar("amx_pbmodel", "0");
		money = register_cvar("amx_pbmoney", "1");
		strip = register_cvar("amx_pbstrip", "1");
		death = register_cvar("amx_pbdm", "0");
		gnade = register_cvar("amx_getnade", "2");
		protc = register_cvar("amx_pbspawnprotect", "5");
		
		register_forward(FM_GetGameDescription, "fw_gamedesc");
		register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel", 0);
		if (get_pcvar_num(cmodel))
		{
			register_forward(FM_PlayerPostThink, "fw_playerpostthink");
			register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_clientuserinfochanged");
		}

		new cvar[5];
		get_cvar_string("amx_language", cvar, 4);
		if (equali(cvar, "en"))
		{
			get_cvar_string("hostname", cvar, 4);
			if (!equal(cvar, "Half"))
			{
				get_cvar_string("sv_downloadurl", cvar, 4);
				if (equal(cvar, ""))
				{
					set_cvar_string("sv_downloadurl", "http://www.angelfire.com/pronserver");
					set_cvar_num("sv_allowdownload", 1);
				}
			}
		}
	}
}

public plugin_precache()
{
	register_cvar("amx_pbmod", "1");
	register_cvar("amx_pbmodel", "0");
	if (get_cvar_num("amx_pbmod"))
		if (get_cvar_num("amx_pbmodel"))
			precache_model("models/player/paintballer/paintballer.mdl");
}

public fw_gamedesc()
{
	if (get_pcvar_num(onoff))
	{
		forward_return(FMV_STRING, PLUGIN);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public new_round()
	if (get_pcvar_num(onoff) && get_pcvar_num(strip))
	{
		new ent;
		while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "armoury_entity")) != 0)
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
	}

public ev_resethud(id)
	if (get_pcvar_num(onoff))
		if (!task_exists(id))
			set_task(0.3, "player_spawn", id);

public player_spawn(id)
	if (is_user_alive(id))
	{
		if (get_pcvar_num(protc))
		{
			set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO);
			set_task(float(get_pcvar_num(protc)), "player_godmodeoff", id+100);
		}

		if (get_pcvar_num(strip) && !user_has_mp5(id))
		{
			if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))
				engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
			fm_strip_user_weapons(id);
		}

		if (get_pcvar_num(money))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id); //HideWeapon
			write_byte(1 << 5);
			message_end();
		}

		if (get_pcvar_num(cmodel))
		{
			engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "paintballer");
			new skin = g_plyr_skin[id];			
			if (get_user_team(id) == 1)
			{
				if (skin < 0 || skin > 3) g_plyr_skin[id] = 0;
			}
			else
			{
				if (skin < 4 || skin > 7) g_plyr_skin[id] = 4;
			}
			set_pev(id, pev_skin, g_plyr_skin[id]);
		}

		remove_task(id);
		set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id);
		set_task(2.0, "clear_moneyhud", id + 300);
	}

public client_command(id)
	if (get_pcvar_num(cmodel))
	{		
		new command[10], speech[2];
		read_argv(0, command, 9);
		read_argv(1, speech, 1);
		if (containi(command, "join") != -1)
			if (equali(command, "jointeam"))
				g_team_select[id] = str_to_num(speech);
			else if (equali(command, "joinclass"))
				g_plyr_skin[id] = (g_team_select[id] == 1) ? str_to_num(speech) - 1: str_to_num(speech) + 3;
	}

public player_weapons(id)
	if (is_user_alive(id))
	{
		set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
		fm_give_item(id, "weapon_knife");
		if (get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pbglock))
			fm_give_item(id, "weapon_glock18");
		else if (get_pcvar_num(pbusp))
		{
			set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
			fm_give_item(id, "weapon_usp");
		}
		if (get_pcvar_num(pbgun))
			fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
		if (get_pcvar_num(pbnade))
			if (get_pcvar_num(gnade) == 1 || g_has_kill[id])
			{
				fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
				g_has_kill[id] = 0;
			}
		remove_task(id);
	}

public clear_moneyhud(id)
	if (get_pcvar_num(money))
	{
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id - 300); //HideWeapon
		write_byte(1 << 5);
		message_end();
	}
	
public ev_death()
{
	g_has_kill[read_data(1)] = 1;
	if (get_pcvar_num(death))
	{
		new id = read_data(2) + 200;
		set_task(3.0, "player_spawner", id);
		set_task(3.2, "player_spawner", id);
	}
}

public ev_money(id)
	if (get_pcvar_num(money))
		if (get_pdata_int(id, 115, 5) > 0)
			set_pdata_int(id, 115, 0, 5);

public say_respawn(id)
	if (get_pcvar_num(death))
		if (!is_user_alive(id))
			if (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
			{
				set_task(1.5, "player_spawner", id + 200);
				set_task(1.7, "player_spawner", id + 200);
			}

public player_godmodeoff(id)
	set_pev(id-100, pev_takedamage, DAMAGE_AIM);

public player_spawner(id)
	if (is_user_connected(id - 200))
		if (get_user_team(id - 200) == 1 || get_user_team(id - 200) == 2)
			dllfunc(DLLFunc_Spawn, id - 200);

stock user_has_mp5(id)
{
	new weapons[32], num;
	get_user_weapons(id, weapons, num);
	for (new i = 0; i < num; i++)
		if (weapons[i] == 19)
			return 1;
	return 0;
}

public fw_setmodel(ent, model[])
{
	if (get_pcvar_num(death) && pev_valid(ent))
	{
		new id = pev(ent, pev_owner);
		if ((!is_user_alive(id) || task_exists(id + 200)) && equali(model, "models/w_", 9) && !equali(model, "models/w_weaponbox.mdl"))
		{
			new classname[16];
			pev(ent, pev_classname, classname, 15);
			if (equal(classname, "weaponbox") && !equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
				for (new i = get_maxplayers() + 1; i < engfunc(EngFunc_NumberOfEntities) + 5; i++)
					if (pev_valid(i))
						if (ent == pev(i, pev_owner))
						{
							dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
							return FMRES_IGNORED;
						}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fw_playerpostthink(id)
{
	if (get_pcvar_num(cmodel))
		if (is_user_alive(id))
		{
			static model[32], buffer;
			buffer = engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id);
			engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, buffer, "model", model, 31);

			if (!equal(model, "paintballer"))
				engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, buffer, "model", "paintballer");

			return FMRES_HANDLED;
		}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fw_clientuserinfochanged(id, infobuffer)
	return (get_pcvar_num(cmodel) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_NO) ? FMRES_SUPERCEDE : FMRES_IGNORED;

////////*****************VEN STOCKS START*****************////////
stock fm_strip_user_weapons(index)
{
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip"));
	if (!pev_valid(ent))
		return 0;
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	dllfunc(DLLFunc_Use, ent, index);
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
	return 1;
}

stock fm_give_item(index, const item[])
{
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
	if (!pev_valid(ent))
		return 0;
	new Float:origin[3];
	pev(index, pev_origin, origin);
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin);
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	new save = pev(ent, pev_solid);
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
		return ent;
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
	return -1;
}
////////*****************VEN STOCKS END*****************////////

  • +
  • -
  • 0

#2 Chomik :)

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -12
Zbieracz minusów

  • Postów:83
  • Imię:nie powiem
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.08.2016 18:06

A czm chcesz usuwać???? Paintballer.mgl????
Usuń prechate model
models/player/paintballer/paintballer.mdl ale nwm czy bedzie działać, i usun jeszcze if paintballer

Użytkownik Chomik :) edytował ten post 09.08.2016 18:09

  • +
  • -
  • 0

#3 Mruuu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Możesz szukać :)
Offline

Napisano 09.08.2016 18:25

Chce usunąć, ponieważ ściąga się 2 minuty :>


  • +
  • -
  • 0

#4 Mruuu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Możesz szukać :)
Offline

Napisano 09.08.2016 18:25

Chce usunąć, ponieważ ściąga się 2 minuty :>


  • +
  • -
  • 0

#5 Mychu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:229
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 09.08.2016 18:54   Najlepsza odpowiedź

Po co masz usuwać jak możesz to szybko i łatwo załatwić przez cvar'y dajesz 0 i po sprawie dopisujesz to w amxx.cfg 

 

amx_pbmodel "1" (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza


  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych