Siema.
Mam taką małą prośbę. Otóż chodzi zeby pierwszy byl lvl a potem nazwa klasy. Mi wywala błędy i nw co jest źle.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.08.2016 08:35
Siema.
Mam taką małą prośbę. Otóż chodzi zeby pierwszy byl lvl a potem nazwa klasy. Mi wywala błędy i nw co jest źle.
Napisano 03.08.2016 08:55
Taka sztuka przelozyc zmienne?
Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm
.amxx
http://www36.zippysh...4c05a/file.html
.sma
http://www36.zippysh...YI4Fh/file.html
Napisano 03.08.2016 20:19
Taka sztuka przelozyc zmienne?
Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm
.amxx
http://www36.zippysh...4c05a/file.html
.sma
Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.
Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"
I coś to nie działa dzieje się to że po wybraniu klasy nie ma tej klasy mądralo.
Użytkownik Toldi edytował ten post 03.08.2016 20:29
Napisano 03.08.2016 20:26
Taka sztuka przelozyc zmienne?
Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm
.amxx
http://www36.zippysh...4c05a/file.html
.sma
Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.
Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"
Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles
Napisano 03.08.2016 20:31
Taka sztuka przelozyc zmienne?
Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm
.amxx
http://www36.zippysh...4c05a/file.html
.sma
Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.
Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"
Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles
Nie mądruj się tak czego ty nie umiesz bo ta twoja przeróbka nie działa. A co do frakcji to już sb poradziłem geniuszu.
Użytkownik Toldi edytował ten post 03.08.2016 20:32
Napisano 03.08.2016 20:49
Taka sztuka przelozyc zmienne?
Pewnie nic nie zrobiles w tym silniku, a dopisales sie do autora hmmm
.amxx
http://www36.zippysh...4c05a/file.html
.sma
Otoz robilem tak jak piszesz ale i tak wywalało błąd a co do autorstwa to gdybym nic w nim nie zmieniał to bym się nie dopisywał żeby sie chwalić przed innymi kogoś pracą.
Można wiedzieć gdzie to zmieniałeś bo ja to robiłem w "Zarejestruj klase"
Chlopie, jezeli nie wiesz jak dodac frakcje i dobrze zmienic zmienne to nic na pewno nie zrobiles w tym silniku. 'Izcon dodaje 1-2 linijki i juz sie podpisuje pod autora, ty pewnie tez tak zrobiles
Nie mądruj się tak czego ty nie umiesz bo ta twoja przeróbka nie działa. A co do frakcji to już sb poradziłem geniuszu.
Kolego, nie opisałeś dokładnie swojego problemu to jak ma ci ktoś udzielić pomocy ? gdzie chcesz aby pierw pokazywało level a potem nazwę klasy ?
Napisano 04.08.2016 09:20
Dokładnie, gdzie mamy to zrobić??...
Tu
if(!HudGracza[id][Typ]) { set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100,float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i (%0.1f%%)]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]^n[Monety : %i]^n[Forum : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id], player_coins[id], forum); } else { set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100,float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %i]^n[Forum : HiperGame.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, player_coins[id]); }
Czy tu?...
if(!HudGraczaO[id][Typ]) { set_hudmessage(HudGraczaO[id][R], HudGraczaO[id][G], HudGraczaO[id][B], float(HudGraczaO[id][X])/100,float(HudGraczaO[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Godzina : %s^nNick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i (%0.1f%%)^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d^nMonety : %i^nForum : %s", Time, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target], player_coins[target], forum); } else { set_hudmessage(HudGraczaO[id][R], HudGraczaO[id][G], HudGraczaO[id][B], float(HudGraczaO[id][X])/100,float(HudGraczaO[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Godzina : %s^nNick : %s^nKlasa : %s^nPoziom : %i (%0.1f%%)^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i^nForum : HiperGame.pl", Time, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2, player_coins[target]); } return PLUGIN_CONTINUE;
Nie opisałeś czy ktoś ma widzieć to niżej czy osoba która gra.
Napisano 04.08.2016 10:19
Przy wyborze klasy. Sorry że nie dopisałem od razu bo pisałem na szybko żeby przez ten czas kiedy mnie nie będzie ktoś być może pomógł mi rozwiązać problem. Gdy zamieniam zmienne w public Zarejestruj klase i oczywiście później ten tekst w "Klasa %s Poziom %i" zamieniam na odwrót to potem na serwerze przy wyborze klasy tej klasy po prostu nie ma tak jak bym jeszcze nie wybrał żadnej klasy. Szukałem w innych publicach ale nic tam nie widzę żeby coś dotyczyło o kolejności wyświetlania klasy i poziomu. Próbowałem każdej możliwej konfiguracji oczywiście na moje doświadczenie w pawnie ale i tak coś jest źle i już sam nw czemu.
Napisano 10.08.2016 21:01
Ok już sb poradziłem temat do zamknięcia.
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 silnik |
|
||||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 silnik |
|
||||
|
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 silnik |
|
|||
Kupie
kupie serverkuie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik, Kupie |
|
||||
|
Silnik
[KOSZ] WitamKupie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 silnik |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych