#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 20 //SEKUND
new bool:ma_klase[33];
new bool:wykorzystal[33];
new bool:blokuj[33];
new const nazwa[] = "Okulista";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych przez 20 sekund gdy wcisnie E";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
if(!ma_klase[id])
return;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(blokuj[host])
return;
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public WylaczGod(id){
blokuj=true;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255);
}
public ResetHUD(id){
wykorzystal[id] = false;
blokuj[id]=false;
}