Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

małe pytanko


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 walchuck

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 15.10.2009 12:58

Witam

Zaczynam przygodę z pisaniem pluginów i mam pytanko.
Jak ustawić, żeby plugin uruchamiał się na początku każdej rundy?
Proszę o pomoc, pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.10.2009 13:59

http://amxx.pl/topic...enty-vt2177.htm
Przeczytaj o tych 2 i wybierz co bardziej potrzebujesz ;)
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

public plugin_init() { 
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
} 

public Nowa_Runda() 
{ 
    //code 
}


[ Dodano: 15-10-2009, 14:59 ]
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

public plugin_init() { 
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
} 

public Poczatek_Rundy() 
{ 
    //code 
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.10.2009 15:21

walchuck "plugin" uruchamia sie na poczatku mapy gdy jest dodany poprawnie do plugins.ini

A jesli chcesz wywołać jakąś "funkcje" lub wywołać jakąś akcje to patrz na to co napisal Vertricus.

PS. nie lubie tych nie precyzyjnych pytan i gdy ludzie sami nie wiedzą o co pytaja :zly:
  • +
  • -
  • 0

#4 walchuck

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 16.10.2009 08:37

mam coś takiego, możecie mi wskazać czy jest jakiś błąd?
jest to plugin na wyłączanie niewidzialności na początku rundy


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "wyłącz niewidzialnosc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "walchuck"


public plugin_init() {
    register_plugin("wyłącz niewidzialnosc", "1.0" , "walchuck")
    register_concmd("amx_glow2 @all off", "wylacz_niewidzialność")
    register_logevent("start", 2, "1=Round_Start")  
}
    // Add your code here...


public wylacz_niewidzialnosc()
{
    client_print(0, print_chat, "@@ niewidzialność została wyłączona")
}

public start()
{
//wywolanie
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.10.2009 14:18

no ty dodałeś komende, ale w tym wypadku ktoś by musiał ją wpisać ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 walchuck

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 16.10.2009 14:23

to czy mógłbym prosić o poprawienie? bo nie wiem juz...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych