Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdzie to dodac? Problem latarka maga


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2016 21:33

Latarka crashuje serwer :
konsola serwera (blad):
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: WriteDest_Parm: not a client
Chodzi o to latarke.. Chyba wiem co jest problemem ale nwm jak to zrobic.
A wiec :

Latarka próbuje wykonać akcję na bycie (naswietlenie), który nie jest graczem (lub na graczu, który nie istnieje)

 

Kod ktory trzeba umiescic:

 

if(!pev_valid(ptd))

                return PLUGIN_HANDLED;

 

Lecz nie wiem gdzie to dodac?

 

Wie ktos?


  • +
  • -
  • 0

#2 AL3Nsky

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Aleksander
Offline

Napisano 19.07.2016 23:37

Podaj link FIX'a :D


  • +
  • -
  • 0

#3 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2016 07:49

akurat wyczytalem w jakis tam "Problemy diablo mod", ze 

 

Latarka próbuje wykonać akcję na bycie (naswietlenie), który nie jest graczem (lub na graczu, który nie istnieje)

 

Kolega podeslal mi kawalek kodu:

 

 

if(!pev_valid(ptd))

                return PLUGIN_HANDLED;

 

ale powiedzial zebym poglowkowal.. Nwm jaka ta fukcja dokladnie :P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych