Potrzebuję zablokować dźwięk i sprite eksplozji he TYLKO jeżeli gracz rzucający posiada zmienna x=true
oraz mam problem z make_deathmsg ponieważ po wyswietleniu wiadomości gracze mają w tabeli status DEATH mimo że żyją
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.07.2016 03:13
Potrzebuję zablokować dźwięk i sprite eksplozji he TYLKO jeżeli gracz rzucający posiada zmienna x=true
oraz mam problem z make_deathmsg ponieważ po wyswietleniu wiadomości gracze mają w tabeli status DEATH mimo że żyją
Cześć
Napisano 19.07.2016 15:03
=Nie moge edytowac=
A wiec tak z statusem DEATH w tabeli poradzilem sobie prostym messagem wyciagnietym z silnika zombie moda (gdyby ktos potrzebowal zapodaje)
message_begin(MSG_ALL, g_msg_scoreattrib)
write_byte(this)write_byte(0)message_end()
Jezeli chodzi o blokowanie dzwieku wybuchu wiem jak juz zablokowac tylko nastepuje kolejny problem w jakim folderze znajduje sie dzwiek eksplozji? sound/weapons niestety nic takiego nie ma
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 19.07.2016 15:04
Cześć
Napisano 19.07.2016 20:40
mozna zamknac
Cześć
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych