Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[PB] Jak usunąć VIPowi który ma P90, Mp5.


Najlepsza odpowiedź _McHappy, 06.07.2016 06:58

"paintballmod.sma"

W:

public player_weapons(id)

Z:

if(get_pcvar_num(pbgunvip) && g_Vip[id]){
            fm_give_item(id, "weapon_p90");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200);}

if (get_pcvar_num(pbgun))
            fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

Na:

if(get_pcvar_num(pbgunvip) && g_Vip[id]){
            fm_give_item(id, "weapon_p90");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200);}
else
if (get_pcvar_num(pbgun))
            fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

Jeśli gracz ma vipa i pbgunvip 1 -> daj mu p90,

w innym wypadku -> daj mp5navy

 

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 28.06.2016 13:51

Cze, mam na serwerze ten silnik > https://amxx.pl/topi...natów-dla-vipa/i VIP dostaje P90 i MP5, co zmienić, żeby dostawał tylko P90?


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 28.06.2016 17:16

Wejdź w plik amxx.cfg i dopisz to:

amx_pbgun 0

po czym zapisz i zmień mapę.
  • +
  • -
  • 0

#3 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 29.06.2016 15:11

Ale wtedy gracze nie będą dostawać mp5.


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 03.07.2016 10:06

Racja,źle zrozumiałem :-D
Trzeba zmodyfikować sma modyfikacji.

 

@UP

 

Sprawdź to (skompiluj i plik końcowy 'paintballmod.amxx' wgraj do folderu plugins, po czym zmień mapę )

Załączone pliki


Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.07.2016 10:22

  • +
  • -
  • 0

#5 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.07.2016 01:55

Napisz co konkretnie zrobiłeś z .SMA, może już to robiłem.


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#6 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 06.07.2016 06:58   Najlepsza odpowiedź

"paintballmod.sma"

W:

public player_weapons(id)

Z:

if(get_pcvar_num(pbgunvip) && g_Vip[id]){
            fm_give_item(id, "weapon_p90");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200);}

if (get_pcvar_num(pbgun))
            fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

Na:

if(get_pcvar_num(pbgunvip) && g_Vip[id]){
            fm_give_item(id, "weapon_p90");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200);}
else
if (get_pcvar_num(pbgun))
            fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

Jeśli gracz ma vipa i pbgunvip 1 -> daj mu p90,

w innym wypadku -> daj mp5navy

 

 


Użytkownik _McHappy edytował ten post 06.07.2016 06:59

  • +
  • -
  • 1

#7 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.07.2016 02:40

Działa, dzięki.


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych