Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Usuwanie broni z mapy

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 27.06.2016 22:53

Witam

Mam problem z pluginem, który ma za zadanie usuwać bronie z mapy niestety jego funkcja jest trochę kłopotliwa z racji że po wejściu na serwer gracz nie widzi modelu broni do czasu jej wybraniam.

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo = 
{
    name = "Remove Weapons",
    author = "google",
    description = "Usuwa bronie z mapy na poczatku rundy",
    version = "1.0",
    url = ""
}

public OnPluginStart()
{
    HookEventEx("player_spawn", Player_Spawn, EventHookMode_Post);
    HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
    new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
    for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
    {
        if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
        {
            GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
            if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 ||  StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i,  Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
                    RemoveEdict(i);
        }
    }    
    return Plugin_Continue;
}
public Action:Player_Spawn(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid", 0));
    if (IsValidPlayer(client))
    {
        int weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, 0)
        if (IsValidEntity(weapon_index))
        {

            RemovePlayerItem(client, weapon_index);
            AcceptEntityInput(weapon_index, "kill");
        }
    }
}
 stock bool IsValidPlayer(client)
{
    if(client >= 0 && client <= MaxClients &&  IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) &&  IsClientInGame(client) )
    return true;

    return false;
}  

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych