Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

- Problem z stworzeniem permium rangi zombie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PATYrek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2016 15:40

Witam,

Problem jest dość oczywisty, postaram się opisać go tutaj jak najkrócej aby każdy mógł zrozumieć :).

 

Proszę o dodanie do tego kodu:

 


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zp50_class_zombie>
 
new const gNazwaPluginu[] = "[ZP] Zombie Class: Admin";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
 
new klasa_admin;
#define KLASA ADMIN_LEVEL_A
 
public plugin_precache()
{
    register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
    klasa_admin = zp_class_zombie_register("Admin Zombie","Klasa Tylko Dla Admina!",4000,350.0,0.5)
}
 
public zp_fw_class_zombie_select_pre(id,cid)
{
    if(cid==klasa_admin)
    {
        if(get_user_flags(id) & KLASA)
            return ZP_CLASS_AVAILABLE
        else
            return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE
 
    }
    return ZP_CLASS_AVAILABLE
}

 

 

Tych możliwości klasy zombie PREMIUM:

 

 

new const gclass_model[] = { "v_daimol" }

new const gclass_clawmodel[] = { "models/player/ss_daimol_zm/v_knife_daimol.mdl" }
const zclass_speed = 250
const zclass_health = 500
const Float:zclass_gravity = 0.6
const Float:zclass_knockback = 1.5
[/quote]
 
Prosił bym o skompilowanie tego pluginu i podesłanie pliku amxx jak i też sma
 
Kod przerobiony wygląda tak, lecz nie wiem gdzie leży błąd:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zp50_class_zombie>
 
new const zombieclass5_name[] = "DEMON"
new const zombieclass5_info[] = "Premium"
new const gclass_model[] = { "v_daimol" }
new const gclass_clawmodel[] = { "models/player/ss_daimol_zm/v_knife_daimol.mdl" }
const zclass_speed = 250
const zclass_health = 500
const Float:zclass_gravity = 0.6
const Float:zclass_knockback = 1.5
 
new klasa_admin;
#define KLASA ADMIN_LEVEL_A
 
 
new g_ZombieClassID
 
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class: Zombie: Classic", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
 
new index
 
g_ZombieClassID = zp_class_zombie_register(zombieclass1_name, zombieclass1_info, zombieclass1_health, zombieclass1_speed, zombieclass1_gravity)
zp_class_zombie_register_kb(g_ZombieClassID, zombieclass1_knockback)
for (index = 0; index < sizeof zombieclass1_models; index++)
zp_class_zombie_register_model(g_ZombieClassID, zombieclass1_models[index])
for (index = 0; index < sizeof zombieclass1_clawmodels; index++)
zp_class_zombie_register_claw(g_ZombieClassID, zombieclass1_clawmodels[index])
}
 
public zp_fw_class_zombie_select_pre(id,cid)
{
if(cid==klasa_admin)
{
if(get_user_flags(id) & KLASA)
return ZP_CLASS_AVAILABLE
else
return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE
 
}
return ZP_CLASS_AVAILABLE

 


Użytkownik PATYrek edytował ten post 26.06.2016 15:52

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych