Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Powiekszone magazynki problem z przeladowywaniem ponad standardowej ilosci ammo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 21.06.2016 21:39

pisze wlasnie item do swojego zombie moda ktory daje nam powiekszone magazynki (kod nizej) po przeladowaniu broni np m4 amunicja ustawia sie na 45 tak jak ustawilem ale problem jest z przeladowaniem powyzej wartosci standardowej czyli jezeli mamy 40 ammo i przeladujemy to ammo ustawia sie na 30 :( zamieszczam kod nizej

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new stara_bron[33]
new stare_ammo[33]
new bool:ma_item[33]
public plugin_init() {
	register_plugin("ddd", "dsad", "dsaxz")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	register_clcmd("say item","itemek")
}
public itemek(id)
{
	if(ma_item[id]) 
		ma_item[id]=false
	if(!ma_item[id]) 
	{
		ma_item[id]=true
		set_task(0.1,"event_reload",id+999)
	}
}
public CurWeapon(id)
{
	new bron=read_data(2)
	new ammo=read_data(3)
	if(bron==stara_bron[id] && stare_ammo[id]<ammo && ma_item[id])
		set_task(0.1,"event_reload",id+999)
	stara_bron[id]=bron
	stare_ammo[id]=ammo
}
public event_reload(id)
{
	id=id-999
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new g=get_user_weapon(id)
	if(g==1||g==5||g==10||g==11||g==16||g==17||g==21||g==26)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(g==7||g==8||g==13||g==14||g==15||g==19||g==22||g==23||g==27||g==28)
	{
		cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),45)
		stare_ammo[id]=45
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if(g==3||g==18)
	{
		cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),15)
		stare_ammo[id]=15
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if(g==20)
	{
		cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),150)
		stare_ammo[id]=150
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.06.2016 08:32

Masz dwa wyjscia, albo zablokuj przeladowanie broni na czas posiadania przedmiotu albo ustawiaj ilosc amunicji w prawidlowy sposob. Czyli tylko przy dawaniu broni i jej przeladowywaniu.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 22.06.2016 09:14

Masz dwa wyjscia, albo zablokuj przeladowanie broni na czas posiadania przedmiotu albo ustawiaj ilosc amunicji w prawidlowy sposob. Czyli tylko przy dawaniu broni i jej przeladowywaniu.

Tak własnie zrobiłem spójrz na curweapon wylapalem w nim tylko moment przeladowania broni problem jest taki ze gdy mamy amunicji wiecej niz maja bronie w standardzie moment przeladowania sie nie wylapuje z nieznanych mi powodow.

dla m4 amunicji musi byc <30 dla galila <35 itp 


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.06.2016 10:13

Curwweapon wykonywany jest za kazdym razem, przy strzale zmianie broni itp. Tak wiec nie jest to dobry sposob dla zmiany naboi. Naboje ustawiaj tylko przy dodaniu nowej broni a takze po jej przeladowaniu, uzyj do tego celu Ham_Weapon_Reload.

 

 

@Nie chce pisac kolejnego posta wiec edytuje ten.

 

Rozmowa z toba jest jak grochem o sciane, widze ze nie docieraja zadne argumenty. Chciales wiedziec, co zrobic by ilosc amunicji po przeladowaniu nie zmieniala sie wiec ci juz wytlumaczylem i to az dwu krotnie.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 25.06.2016 11:02

Curwweapon wykonywany jest za kazdym razem, przy strzale zmianie broni itp. Tak wiec nie jest to dobry sposob dla zmiany naboi. Naboje ustawiaj tylko przy dodaniu nowej broni a takze po jej przeladowaniu, uzyj do tego celu Ham_Weapon_Reload.

Moglbys spojrzec w kod? wiem ze curweapon wykonuje sie przy zmianach w amunicji i zmianie broni ALE WYCHWYCILEM z tego wszyskiego moment PRZEŁADOWANIA ktory sie wylapuje prawidlowo ale tylko gdy amunicja w broni jest ponizej tej normalnej a ham_weapon_reload jest wykonywany podczas klikniecia przycisku przeladowania a nawet jego trzymania to tak samo jakbym w prethinku przechwycil trzymanie przycisku reloadu czekam na pomocne odpowiedzi a nie mowienie mi o czyms co napisalem w 1 poscie 


  • +
  • -
  • 0

Cześć





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych