Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bład z menu GIFT - CS:GO MoD By Deroid


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 NacpanyKsiaze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:118
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Świętno
Offline

Napisano 11.06.2016 15:58

Witam,

Jak w tytule tematu.

Posiadam przerobiony CS:GO mod by DeroiD.

Oczywiście wszystko sobie doskonale poprawiłem i dostosowałem jednak nie mogę poradzić sobie z poprawą menu GIFT'a.

Mianowicie, nie działa opcja przekazywania klucza czy też skrzynki w modzie.

Dodaje kawałek kodu który odpowiada za tą czynność:

public MenuHandler(id, gMenu, Key)
{	
	if(Key == MENU_EXIT)
	{
		MenuMod[id] = 0;
		menu_destroy(gMenu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new aMenu[2], Data[4][32], sKey[32], Name[32], mName[32];
	menu_item_getinfo(gMenu, Key, aMenu[0], Data[0], 31, Data[1], 31, aMenu[1]);
	
	parse(Data[0], sKey, 31);
	Key = str_to_num(sKey);
	
	if(MenuMod[id] == -2)
	{
		aThing[id] = Key;
		MenuMod[id] = 5;
		Menu(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(MenuMod[id] == -1)
	{
		MenuMod[id] = 3;
		WeaponinMarket[id] = Key;
		client_cmd(id, "messagemode Cost");
		Menu(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(MenuMod[id] == 0)
	{
		MenuMod[id] = Key;
		Menu(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(MenuMod[id] == 1)
	{
		parse(Data[0], Data[2], 31, Data[3], 31);
		
		if(str_to_num(Data[3]) == 16 || str_to_num(Data[3]) == 26)
			UsingWeapon[1][id] = str_to_num(Data[2]);
		else if(str_to_num(Data[3]) == 29)
			UsingWeapon[2][id] = str_to_num(Data[2]);
		else
			UsingWeapon[0][id] = str_to_num(Data[2]);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(MenuMod[id] == 2)
	{
		if(Key == 1)
		{
			if(Chest[id] > 0 && pKey[id] > 0)
			{
				Chest[id]--;
				pKey[id]--;
				ChestOpen(id);
				Menu(id);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
		}
	}
	else if(MenuMod[id] == 3)
	{
		if(Key == -1)
		{
			MenuMod[id] = -1;
			Menu(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		else if(Key == 0)
		{
			if(inMarket[id])
				inMarket[id] = false;
			else if(MarketPoints[id] > 0)
			{
				get_user_name(id, Name, 31);
				print_color(0, "!g%s%L",
				Prefix, LANG_SERVER, "TOMARKET", Name, WeaponNames[WeaponinMarket[id]], MarketPoints[id]);
				inMarket[id] = true;
			}
			Menu(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		else if(inMarket[Key] && Points[id] >= MarketPoints[Key])
		{
			get_user_name(Key, Name, 31);
			get_user_name(id, mName, 31);
			if(WeaponinMarket[Key] < 101)
			{
				print_color(0, "!g%s%L",
				Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETITEM",
				mName, WeaponNames[WeaponinMarket[Key]], MarketPoints[Key], Name);
				uWeapon[WeaponinMarket[Key]][id]++;
				uWeapon[WeaponinMarket[Key]][Key]--;
			}
			else if(WeaponinMarket[Key] == 101)
			{
				print_color(0, "!g%s%L",
				Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETCHEST",
				mName, MarketPoints[Key], Name);
				Chest[id]++;
				Chest[Key]--;
			}
			else if(WeaponinMarket[Key] == 102)
			{
				print_color(0, "!g%s%L",
				Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETKEY",
				mName, MarketPoints[Key], Name);
				pKey[id]++;
				pKey[Key]--;
			}
			Points[Key] += MarketPoints[Key];
			Points[id] -= MarketPoints[Key];
			Save(Key);
			Save(id);
			inMarket[Key] = false;
			MarketPoints[Key] = 0;
			WeaponinMarket[Key] = 0;
			MenuMod[id] = 0;
		}
	}
	else if(MenuMod[id] == 5)
	{
		if(Key == -1)
		{
			aTarget[id] = 0;
		}
		if(Key == -2)
		{
			MenuMod[id] = -2;
		}
		if(Key == -3)
		{
			if(uWeapon[aThing[id]][id] > 0)
			{
				uWeapon[aThing[id]][aTarget[id]]++;
				uWeapon[aThing[id]][id]--;
				Points[aTarget[id]] += aPoints[id];
				Points[id] -= aPoints[id];
				Save(aTarget[id]);
				Save(id);
				MenuMod[id] = 0;
				aThing[id] = 0;
				aTarget[id] = 0;
				aPoints[id] = 0;
				print_color(id, "!g%s%L",
				Prefix, LANG_SERVER, "GIFTSUCCESS");
			}
		}
		if(Key == -4)
		{
			client_cmd(id, "messagemode Gift");
		}
		if(Key > 0)
			aTarget[id] = Key;
		Menu(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	MenuMod[id] = 0;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych