Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z opisem perku ( runy )

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.06.2016 19:12

Witam, zrobiłem menu + perk na czas lecz:

  • Czas się w ogóle nie zmienia,
  • w menu działa tylko opcja " wyjście "
  • Oraz nie wyświetla całego menu

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

public OpisRuny(id, runa, wartosc)
{
    hud_znika[id]=1;
    
    new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU];
    
    new losowa_wartosc[15];
    if(wartosc > -1)
        num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
    else
        format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]);
    
    format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]);
    replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc);
    
    new czasjaki,minuty,godziny    
    czasjaki = wytrzymalosc_runy[id]
    godziny = czasjaki/3600
    minuty=  (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60
    
    new Time[128], len1 = 0
    if (godziny>= 1)
    {
        len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d godzin. ",godziny)
    }
    if (minuty>= 1)
    {
        len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d minut. ", minuty)
    }
    
    new tytul[64], ulepszanie[64], przedluzanie[64], wyrzucanie[128];
    
    format(tytul, charsmax(tytul), "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %s^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\d %s", nazwy_runy[runa], Time, opis_runy);
    
    format(ulepszanie, charsmax(ulepszanie), "\yUlepsz rune\r [\y 150 Zlota\r ]");
    format(przedluzanie, charsmax(przedluzanie), "\yPrzedluz dzialanie \r [\y 60 Zlota\r ]");
    format(wyrzucanie, charsmax(wyrzucanie), "\yWyrzuc rune");
    
    new menu = menu_create(tytul, "runa_handle");
    
    menu_additem(menu, ulepszanie);
    menu_additem(menu, przedluzanie);
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_additem(menu, wyrzucanie);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    
    menu_display(id, menu);
}

Załączone miniatury

  • 3.png

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.06.2016 19:13

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.06.2016 11:14

Tytul[64] zamien na tytul[128]
Jeśli chodzi o czas to wytrzymalosc_runy[id] powinno oprócz samej wartości dodaj coś takiego: get_gametime()
A czasjaki powinien wyglądać tak:
czasjaki=wytrzymalosc_runy[id]-get_gametime()
Dzialanie menu jest w funkcji, której nie pokazałeś, wytrzymalosc runy też jest w innej funkcji i musisz tam zmienić tak jak napisałem
Jeśli wstawisz obie funkcje i będę na kompie to pomogę ci bardziej szczegółowo :)
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.06.2016 13:18

Łap:

public OpisRuny(id, runa, wartosc)
{
    hud_znika[id]=1;
    
    new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU];
    
    new losowa_wartosc[15];
    if(wartosc > -1)
        num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
    else
        format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]);
    
    format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]);
    replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc);
    
    new czasjaki,minuty,godziny    
    czasjaki = wytrzymalosc_runy[id]-get_gametime()
    godziny = czasjaki/3600
    minuty=  (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60
    
    new Time[128]
    if (godziny>= 1)
    {
        format(Time, charsmax(Time), "%d godzin ",godziny)
    }
    if (minuty>= 1)
    {
        format(Time, charsmax(Time), "%d minut ", minuty)
    }
    
    new tytul[228], ulepszanie[64], przedluzanie[64], wyjscie[64];
    
    format(tytul, charsmax(tytul), "\yRuna:\w %s^n\yCzas Do Konca:\w %d godziny %d minut^n\yPoziom rozwoju:\w 1^n\ySpecyfikacja:\w %s", nazwy_runy[runa], godziny, minuty, opis_runy);
    
    format(ulepszanie, charsmax(ulepszanie), "\wUlepsz Rune\r [\y 15 Zlota\r ]");
    format(przedluzanie, charsmax(przedluzanie), "\wPrzedluz Zywotnosc\r [\y 25 Zlota\r ]");
    format(wyjscie, charsmax(wyjscie), "\wWyjdz");
    
    new menu = menu_create(tytul, "runa_handle");
    
    menu_additem(menu, ulepszanie);
    menu_additem(menu, przedluzanie);
    menu_addblank(menu, 2);
    menu_additem(menu, wyjscie);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
    menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
    
    menu_display(id, menu);
}

public runa_handle(id, menu, item)
{
    hud_znika[id]=0;
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new zloto = cod_get_user_zloto(id);
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            KomendaOpisRuny(id)
        }
        case 1:
        {    if(runa_gracza[id])
                 {
                if(zloto >= 25)
                {
                    new uszkodzenia_runy = wytrzymalosc_runy[id];
                    if(uszkodzenia_runy+3600>=7200)
                    {
                        wartosc_runy_gracza[id] = 7200;
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW33]^x01 Twoja runa jest w pelni naprawiony!");
                    }
                    else
                    {
                        wartosc_runy_gracza[id] = uszkodzenia_runy+3600;
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x03 +20^x01 wytrzymalosci perku!");
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x03 %i", wytrzymalosc_runy[id]);
                    }
                    zloto -= 25;
                }
                else
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!");
        }
        case 2:
        {
            KomendaOpisRuny(id);
        }
    }
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone miniatury

  • efe.png

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.06.2016 09:05

public UstawRuny(id, runa, wartosc, pokaz_info)
{
    if(!ilosc_runy)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    static obroty[33];
    
    if(obroty[id]++ >= 5)
    {
        UstawRuny(id, 0, 0, 0);
        obroty[id] = 0;
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    runa = (runa == -1)? random_num(1, ilosc_runy): runa;
    wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_runy[runa] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_runy[runa])? random_num(min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]): wartosc;
    
    new ret;
    
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_runy[runa_gracza[id]], "runa_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, runa);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    runa_gracza[id] = 0;
    
    forward_handle = CreateOneForward(pluginy_runy[runa], "runa_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, runa);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    if(ret == 4)
    {
        UstawRuny(id, -1, -1, 1);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    ExecuteForward(runa_zmieniony, ret, id, runa, wartosc);
    
    if(ret == 4)
    {
        UstawRuny(id, -1, -1, 1);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    runa_gracza[id] = runa;    
    wartosc_runy_gracza[id] = wartosc;
    
    if(runa_gracza[id])
    {
        if(pokaz_info)
        {
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles Rune:^x04 %s", nazwy_runy[runa_gracza[id]]);
        }
        
        wytrzymalosc_runy[id] = 7200
    }
    
    obroty[id] = 0;
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#5 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.06.2016 10:59

wytrzymalosc_runy[id] = 7200 + get_gametime();


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#6 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.06.2016 11:11

Dalej tak samo.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych