Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak wymogu flagi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Razor14

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
Offline

Napisano 22.05.2016 21:10

Witam, 

 

Edytując bf2, dodałem dla testów moce odznak dla admina z immunitetem tak  (przykład na dawanie broni itd) : 

public give_userweapon(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new bool:givenitem = false;

	new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
	if ( assaultlevel )
	
	{
		new hp;
		hp = 100 + (assaultlevel*10);

		set_user_health(id, hp);

		givenitem = true;
	}

	new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

	if ( sniperlevel )
	{
		if ( random_num(1, (7-sniperlevel)) == 1 )
		{
			new weaponName[32];
			new weaponID = get_user_weapon(id);

			if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
			{
				
				fm_give_item(id, "weapon_scout");
			}
			else
			{
				
				fm_give_item(id, "weapon_awp");
			}

			if ( weaponID )
			{
				
				get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
				engclient_cmd(id, weaponName);
			}

			givenitem = true;
		}
	}
	
	new explosionlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES];

	if ( explosionlevel )
	{
		if ( random_num(1, (7-explosionlevel)) == 1 )
		{
			
			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");

			givenitem = true;
		}
	}

	new CsArmorType:ArmorType;

	switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 13 .. 18:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}
		
		case 19 .. 24:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 150 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}
		
		case 25 .. 34:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 35 .. 48:
		{
			
			cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}

	if ( givenitem )
		screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}
}

Problem w tym, że dopisuję to do badgepowers.inl i gdy kompiluję z tym bf2rank do mocy nadal nie jst wymagana flaga... Ktoś wie w czym jest problem?


  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 30.05.2016 09:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych