Witam,
Mam pewne pytanie, chcę dodać wybór skinów w menu, skiny ustawiają / pobierają się w taki sposób :
public WeaponModel(Weapon, id) { new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4); new WeaponID = cs_get_weapon_id(Weapon); if(Player > 32 || Player < 1 || WeaponID < 1 || WeaponID > 30) { return HAM_SUPERCEDE; } for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS; Num++) { if(Num == WeaponID) { for(new x; x < Already[WeaponID]; x++) { if(KillPoints[WeaponID][Player] >= Skin[WeaponID][x]) { if(containi(vSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1) { set_pev(Player, pev_viewmodel2, vSkinMdl[WeaponID][x]); } if(containi(pSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1) { set_pev(Player, pev_weaponmodel2, pSkinMdl[WeaponID][x]); } } } } } return HAM_IGNORED; } public LoadSkins() { new File; File = fopen(SkinsFile, "rt"); if(File) { new Line[256], Type[32], Data[5][64]; while(!feof(File)) { fgets(File, Line, 255); if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 5) continue; parse(Line, Type, 31); for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS+1; Num++) { if(Already[Num] >= SKINSPERWEAPONS) continue; if(equali(Type, WeaponNames[Num])) { parse(Line, Data[0], 63, Data[1], 63, Data[2], 63, Data[3], 63, Data[4], 63); copy([Num][Already[Num]], 63, Data[1]); copy(pSkinMdl[Num][Already[Num]], 63, Data[2]); copy(SkinName[Num][Already[Num]], 31, Data[4]); Skin[Num][Already[Num]] = str_to_num(Data[3]); Already[Num]++; } } } fclose(File); } }
Jak zrobić do tego menu, aby można było wybrać model z nazwą wpisaną w SkinName i modelem pSkinmdl / vSkinMdl?
+ żeby najlepiej to było w osobnej funkcji i blokowało funkcję "WeaponModel"? najlepiej poprzez zmienną dla gracza blokuj 0/1 przypisaną po id
Jeżeli znajdzie się ktoś chętny do pomocy to dziękuję