W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.
Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; static bool:oldbuttons[65]; if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE) { UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu oldbuttons[client] = true; } else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons[client] = false; return Plugin_Continue; }
teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.