Prawdopobne przyczyny
- Zróżnicowana wartość sv_timeout między graczem, a serwerem
- Pluginy wysyłają dużo logów do konsoli gracza
- Serwer ma ustawioną komendę sys_ticrate na wysoką wartość
- Serwer zawiera parametr -pingboost ustawiony na 3
- Działające HLTV na serwerze
Rozwiązania, dzięki którym możemy zniwelować ten problem:
- Wyłączenie pluginów, które wysyłają dużo logów do konsoli gracza, tj. ATAC lub dla przykładu plugin ustawiający język gracza oraz serwera na Polski.
- Ustawienie wartości komendy sv_timeout na 25
sv_timeout 25
- Zmniejszenie wartości komendy sys_ticrate
sys_ticrate 180
- Wyłączenie serwera HLTV, bo naprawdę w większości przypadków jest zbędny
- Ustawienie w komendzie startowej -pingboost na 2
-pingboost 2
- Ustawienie komendy, aby gracz nie wysyłał nic do serwera
sv_allowupload 0
Zakaz kopiowania na inne fora!
Poradnik pisany na podstawie artykułów w internecie oraz z własnego doświadczenia.