Witam
Mam pewien problem. Potrzebuje aby gdy gracz podniesie lub zmieni bron to ma się zmienić jej skin. Zmianę udało mi się ogarnąć gorzej z podniesieniem. Gdy gracz podnosi bron to skin jej się nie zmienia.
Do plugin _init:
register_event("WeapPickup", "weapon_skin_pick", "b")
Gdzieś tam w kodzie:
public weapon_skin_pick(id) { new weapon_id = read_data(1) // id broni if(weapon_id == CSW_AWP){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/testowo/AWP/v_Green_glass.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/testowo/AWP/p_Green_glass.mdl") // set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/testowo/AWP/v_Green_glass.mdl") // set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/testowo/AWP/p_Green_glass.mdl") } }
Testowałem z engine i z fakemeta i w żadnym z przypadku nie działa.
Podniesiona broń nie zmienia skinu.
Uwaga: Uprzedzam że skin jest wgrany i działa. gdyż w innym kodzie na zmianę broni skin się zmienia pomyślnie. Nie działa jak widać tylko przy podniesieniu. Po wywaleniu if również nie działa.
Proszę o pomoc