Cześć,
mam w pluginie od vipa event, gdzie gracz dostaje za killa +300$, i raz działa poprawnie, a raz daje wygórowane sumy np. równe 3000$ albo 3900$, naprawdę różnie.
Tak wygląda event:
public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || attacker == GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))) return; new max = 16000; new account = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); account += 300; if(account < max) SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", account); else SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", max); PrintHintText(attacker, "[VIP] Otrzymłeś +300$ za killa."); }
Już próbowałem dawać bezpośrednio ustalanie pieniędzy na koncie użytkownika:
SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount") + 300);
Jednak to nic nie dawało, wciąż bugi i zamiast 300$ więcej za kill, mamy jakieś randomowe kwoty. Nie ma innych pluginów, które ingerowałyby w $$ gracza.
Edit:
Na jednym z forum dostałem odpowiedź żeby posłużyć się tym: FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"). Chyba nawet ten użytkownik tutaj ma konto i jest o wiele bardziej znany Ktoś jest w stanie wyjaśnić mi dlaczego tego powinienem używać dla CS:GO?
Użytkownik sebuli edytował ten post 24.04.2016 15:21