Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[CoD Nowy] Edytowanie itemu na klase

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 21.04.2016 14:04

Pewnie kazdy wie co tutek prezentuje, edytowanie itemu na klasy oczywiscie biggrin.png
No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w OnPluginStart())

cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);

na:

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);

Nad OnPluginStart() szukamy to:

new const String:nazwa[] = "Nazwa";
new const String:opis[] = "Opis";

i zamieniamy na:

new const String:nazwa[] = "Nazwa";
new const String:opis[] = "Opis";
new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 0;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const kondycja = 0;

Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sp. To:

ma_item

na:

ma_klase

Teraz czas na robote, która jest już wymagana:

public cod_item_enabled(client)

zamieniamy na:

public cod_class_enabled(client)

oraz:

public cod_item_disabled(client)

trzeba zamienic na:

public cod_class_disabled(client)

a także:

public cod_item_used(client)

zamieniamy na:

public cod_class_skill_used(client)

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych