W tym bardzo prostym poradniku postaram się opisać jak w prosty sposób możemy rejestrować klasy bądź itemy w wybranej przez nas kolejności. Potrzebne jest to nam wtedy gdybyśmy chcieli by np klasy wyświetlały się w menu wedle naszego widzi misie.
No więc na początek musimy otworzyć naszą klasę lub item a następnie szukamy:
public OnPluginStart()
i zamieniamy, dla klasy:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
bądź itemu:
cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
na:
CreateTimer(0.1, RegisterStart, 0);
i niżej dodajemy, dla klasy:
public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); }
bądź itemu:
public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); }
i to na tyle. Od teraz nasza klasa lub item będzie rejestrowany wedle naszej kolejności ustalanej czasowo. Następny czas tasku itemu lub klasy, w zależności od tego co rejestrowaliśmy ustalamy o 0.1 większy. By ten sposób działał poprawnie musimy tym sposobem zarejestrować wszystkie itemy bądź klasy.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.