-a co jeśli dwie osoby mają ten sam wynik punktowy?
-a gdzie drugie i trzecie miejsce?
Skopiowałem kod, co do tych samych zdobyczy punktowych to decyduje random niestety, a drugiego i trzeciego nie robiłem bo tak jak mówiłem, skopiowałem kod.
A więc się poprawię poniekąd
Co do kodu to trzeba uwzględnić jeszcze, że np. nowy najlepszy musi zepchnąć starego najlepszego na 2gie miejsce, i jak będzie trzeba to 2giego starego na 3cie miejsce.
{
new najlepszy_wynik; //tutaj bedzie przechowywany najlepszy wynik w celu porownania
new najlepszy_id; //tutaj bedzie index najlepszego gracza
static ilosc_slotow; //ilosc slotow - potrzebna w petli
new najlepszy_wynik2;
new najlepszy_id2;
new najlepszy_wynik3;
new najlepszy_id3;
if(!ilosc_slotow) //nie ma pobranej ilosci slotow?
ilosc_slotow = get_maxplayers(); //pobieram ilosc slotow
for(new id = 1; id <= ilosc_slotow; id++) //tworze petle, sprawdzam id kazdego gracza
{
if(!is_user_connected(id)) //gracz o podanym indexie nie jest polaczony
continue; //pomijam gracza
if(zmienna[id] >= najlepszy_wynik) //jezeli zmienna[id], czyli zmienna tego gracza jest wieksza od najlepszego wyniku
{
if(najlepszy_id) //jezeli jest najlepszy 1
{
if(najlepszy_id2) //i jezeli jest najlepszy 2
{ //to
najlepszy_id3 = najlepszy_id2; //drugiego spycha na trzecie miejsce
najlepszy_wynik3 = najlepszy_wynik2; //-||-
}
najlepszy_id2 = najlepszy_id; //pierwszego spycha na drugie miejsce
najlepszy_wynik2 = najlepszy_wynik; //-||-
}
najlepszy_id = id; //najlepszy_id to index od teraz rowny id
najlepszy_wynik = zmienna[id]; //najlepszy wynik jest rowny wartosci tablicy zmienna danego id
continue; //ide do nastepnego gracza pomijajac reszte funkcji
}
if(zmienna[id] >= nalepszy_wynik2) //
{
if(najlepszy_id2)//jezeli jest najlepszy 2
{
najlepszy_id3 = najlepszy_id2; //drugiego spycha na trzecie miejsce
najlepszy_wynik3 = najlepszy_wynik2; //-||-
}
najlepszy_id2 = id; //ustawia dane drugiego
najlepszy_wynik2 = zmienna[id]; //-||-
continue; //ide do nastepnego gracza pomijajac reszte funkcji
}
if(zmienna[id] >= nalepszy_wynik3)
{
najlepszy_id3 = id; //ustawia dane trzeciego
najlepszy_wynik3 = zmienna[id]; //-||-
}
}
}