Witam.
Jak stworzyć natyw, który będzie odpowiadał za pobieranie;
- Nazwy questa
- Opisu questa
- Postępu questa
Załączone pliki
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 14.04.2016 15:28
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.04.2016 15:26
Witam.
Jak stworzyć natyw, który będzie odpowiadał za pobieranie;
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 14.04.2016 15:28
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 14.04.2016 15:47
Nie jestem w 100% pewny, ale chyba
public My_QuestMenu(id) { new QuestM = menu_create("Wybierz swoje zadania", "My_QuestMenu_Handle"); for(new i=0; i<ArraySize(g_QuestsTarget); i++) { if(is_user_connected(id) && ArrayGetCell(g_QuestsGot[id], i)) { new message[128]; new iQuestName[32]; new iQuestStatus[33]; iQuestStatus[id] = ArrayGetCell(g_QuestsStatus[id], i); ArrayGetString(g_QuestsName, i, iQuestName, 31); if(!iQuestStatus[id]) { format(message, 127, "\w%s", iQuestName) menu_additem(QuestM, message, ""); ArrayPushCell(g_QuestsID[id], i); } } } menu_display(id, QuestM); return PLUGIN_HANDLED; }
a dokładniej
new iQuestName[32];
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 15.04.2016 13:35
raczej nie to.
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych