Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z prefixem

prefix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lawrence

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 11.04.2016 11:07

Witam! Mam problem z prefixem na swoim serwerze cod  mod. Wgrałem gotowa paczkę zrobiona przez gościa i mam problem ze zmiana prefixu z nazwą forum. Prefix wyświetla się tylko po zakupie czegoś w sklepie.

 

Przeglądalem .sma z prefixami ale nie znalazłem tego. Czy ktoś mógłby mi coś doradzić?


  • +
  • -
  • 0

#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 11.04.2016 11:47

Podaj sma sklepu (jak możesz nie w pliku, tylko wklej w kodzie) :)


  • +
  • -
  • 0

#3 Lawrence

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 11.04.2016 12:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
	
	// Cvary
	register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
	register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
	register_cvar("shop_tramal", "6000");
	register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
	register_cvar("shop_lotto", "16000");
	register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
	register_cvar("shop_ruletka", "10000");
	register_cvar("shop_naprawa", "8000");
	register_cvar("shop_ibuhp", "10");
	register_cvar("shop_fenhp", "25");
	register_cvar("shop_tramhp", "50");
	register_cvar("shop_gravity", "0.50");
	register_cvar("shop_expmin", "25");
	register_cvar("shop_expmax", "250");
	register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");
	
}

public Sklep(id)
{
	// Pobieranie cvar
	ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
	fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
	tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
	amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
	lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
	doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
	ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
	naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
	ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
	fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
	tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
	gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
	expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
	expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
	wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");
	
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65], ful[65];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", wytrzymalosc, naprawa);
	formatex(ful, 64, "Pelna Naprawa Perku \r[Naprawia perk w pelni] \yKoszt: \r 16000$")
	
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	menu_additem(menu, nap, "1");
	menu_additem(menu, ful, "1");
	menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= amfetamina)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
				set_user_gravity(id, gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{

			if(kasa >= lotto)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(expmin, expmax);
				cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= ruletka)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 7:
		{
			if(kasa >=naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cs_set_user_money(id, kasa-naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
		case 8:
		{
			if(kasa >=16000)
			{
				cod_set_perk_durability(id, 100);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
		}
				
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Lawrence

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 11.04.2016 12:18

przepatrzylem to 100 razy ale chyba za słaby na to jestem żeby to rozgryść :)


  • +
  • -
  • 0

#5 Lawrence

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 12.04.2016 00:51

Zauważyłem tylko że przed każdą linijką wyświetlaną w na sayu powtarza się  id, GREEN

            

    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");

Myślałem że chodzi o to. Probowalem to usunąc i skompilowac plik ale nie da sie tego zrobic po usunieciu tego.

Koledzy pomóżcie. Powiedzcie jak to usunąć całkiem ten prefix albo jak to zmienic na cos innego.

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Whinter

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 15.04.2016 22:12

Czy kompilowales kod ktory nam podales i wrzucales na serwer? Moze wrzuciles stary pliczek amxx gdzie sa podane te prefixy. 


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, proszę zostaw dla mnie plusika (+)

Wielkie dzięki! ;)

 


#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 15.04.2016 22:33

Zauważyłem tylko że przed każdą linijką wyświetlaną w na sayu powtarza się  id, GREEN

    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");

Myślałem że chodzi o to. Probowalem to usunąc i skompilowac plik ale nie da sie tego zrobic po usunieciu tego.

Koledzy pomóżcie. Powiedzcie jak to usunąć całkiem ten prefix albo jak to zmienic na cos innego.

 

GREEN, to kolor wiadomości na czacie  :facepalm:

 

 

Wszedzie gdzie masz prefix dodajesz przed nawiasem

, Prefix

 

czyli na przykładzie będzie wyglądało to tak;

                ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo kasy!", Prefix);

A prefixy w nawiasach zamieniasz na %s. Tak jak w przykładzie. 

Żeby zmienić wszystkie prefixy dodajesz przy #define

#define Prefix "Tutaj co ma być w środku"

Po dodaniu define'a, będzie to wyglądało tak;

  ColorChat(id, GREEN, "[Twoj prefix] ^x03Masz za malo kasy!", Prefix);

Użytkownik asik edytował ten post 15.04.2016 22:35

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2016 22:46

jedyny prefix, który w tym pluginie jest to COD:MW, nie rozumiem?


  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#9 Whinter

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 16.04.2016 10:30

Najprawdopodobniej wrzucil stary pliczek amxx gdzie byly zapisane prefixy z nazwa sieci ;)


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, proszę zostaw dla mnie plusika (+)

Wielkie dzięki! ;)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: prefix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych