Cześć ! Mam taki problem , w menu głównym zombi mod , mam zablokowany wybór klasy dla człowieka i nie wiem jak to odblokować , oraz nie wiem jak usunąć Buy Weapons
SS- https://zapodaj.net/...1b7ba7.bmp.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 27.03.2016 08:31
Cześć ! Mam taki problem , w menu głównym zombi mod , mam zablokowany wybór klasy dla człowieka i nie wiem jak to odblokować , oraz nie wiem jak usunąć Buy Weapons
SS- https://zapodaj.net/...1b7ba7.bmp.html
Posted 15.04.2016 22:23
// Buy Menus // --------- zp_random_primary 0 // Players get primary weapons randomly zp_random_secondary 0 // Players get secondary weapons randomly zp_random_grenades 0 // Players get grenades randomly zp_buy_custom_time 15 // Time in seconds humans are allowed to use ZP buymenus after spawning zp_buy_custom_primary 0 // Players can buy primary weapons from menu zp_buy_custom_secondary 0 // Players can buy secondary weapons from menu zp_buy_custom_grenades 0 // Players can buy grenades from menu zp_give_all_grenades 1 // Players get grenades automatically (as in ZP 4.3)
Jeżeli Ci pomogłem, proszę zostaw dla mnie plusika (+)
Wielkie dzięki!
Posted 15.04.2016 22:49
Co do menu z bronia, pokminilem cos takiego. Wklej to zamiast standardowego// Buy Menus // --------- zp_random_primary 0 // Players get primary weapons randomly zp_random_secondary 0 // Players get secondary weapons randomly zp_random_grenades 0 // Players get grenades randomly zp_buy_custom_time 15 // Time in seconds humans are allowed to use ZP buymenus after spawning zp_buy_custom_primary 0 // Players can buy primary weapons from menu zp_buy_custom_secondary 0 // Players can buy secondary weapons from menu zp_buy_custom_grenades 0 // Players can buy grenades from menu zp_give_all_grenades 1 // Players get grenades automatically (as in ZP 4.3)w pliczku zombieplague.cfgCo do klas ludzi. Sprawdz czy masz dopisane owe klasy w tym pliku zp_humanclasses w configs
zp_random_primary 0 // Players get primary weapons randomly // Czy gracze maja dostawac bronie podstawowe losowo zp_random_secondary 0 // Players get secondary weapons randomly // Czy gracze maja dostawac bronie dodatkowe losowo zp_random_grenades 0 // Players get grenades randomly // Czy gracze maja dostawac granaty losowo zp_buy_custom_time 15 // Time in seconds humans are allowed to use ZP buymenus after spawning // czas mozliowsci kupna w menu broni zp_buy_custom_primary 0 // Players can buy primary weapons from menu // ludzie moga kupowac bron podstawowa z menu zp_buy_custom_secondary 0 // Players can buy secondary weapons from menu // ludzie moga kupowac bron dodatkowa z menu zp_buy_custom_grenades 0 // Players can buy grenades from menu // ludzie moga kupowac granaty z menu zp_give_all_grenades 1 // Players get grenades automatically (as in ZP 4.3) // czy ludzie maja dostac granaty automatycznie tak jak w 4.3
Przetłumaczyłem, więc @Up, raczej racji nie ma...
zp50_main_menu.sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define LIBRARY_BUYMENUS "zp50_buy_menus" #include <zp50_buy_menus> #define LIBRARY_ZOMBIECLASSES "zp50_class_zombie" #include <zp50_class_zombie> #define LIBRARY_HUMANCLASSES "zp50_class_human" #include <zp50_class_human> #define LIBRARY_ITEMS "zp50_items" #include <zp50_items> #define LIBRARY_ADMIN_MENU "zp50_admin_menu" #include <zp50_admin_menu> #include <zp50_colorchat>
Define'y z menu głównego zombie moda.
Kombinować musisz w tym publicu tutaj;
menu_main(id, key)
a dokładniej co do pytania w temacie tutaj;
Case 0 (menu z bronią)
case 0: // Buy Menu { // Custom buy menus enabled? if (LibraryExists(LIBRARY_BUYMENUS, LibType_Library) && (get_pcvar_num(cvar_buy_custom_primary) || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_secondary) || get_pcvar_num(cvar_buy_custom_grenades))) { // Check whether the player is able to buy anything if (is_user_alive(id)) zp_buy_menus_show(id) else zp_colored_print(id, "%L", id, "CANT_BUY_WEAPONS_DEAD") } else zp_colored_print(id, "%L", id, "CUSTOM_BUY_DISABLED") }
Case 3 (klasy ludzi)
case 3: // Human Classes { if (LibraryExists(LIBRARY_HUMANCLASSES, LibType_Library) && zp_class_human_get_count() > 1) zp_class_human_show_menu(id) else zp_colored_print(id, "%L", id, "CMD_NOT_HCLASSES") }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users