Jeżeli w funkcji get_user_aiming mam składnie
get_user_aiming(index, id, body, distance=9999 ])
wtedy (przykładowo)
new id2, body; new Float:dist = get_user_aiming(id, id2, body); set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 0.1); show_hudmessage(id, "Dist: %.2f ID: %d Body: %d", dist, id2, body);
Czyli funkcja zwróci mi dystans do kolizyjnego obiektu, ID gracza w którego mierzę, i ciało.
Pytanie (najpewniej) głupie, i banalne, ale mam z tym problem i chciałbym go rozwiązać.
Jeżeli chcę pobrać nick gracza w którego mierzę, jak to zrobić?
Wiem, jest funkcja get_user_name, ale nie wiem jak wykonać ją na target, czyli osobie w którą mierzę.
Próbowałem różnych "cudów" ale no niestety, nie wyszło (i z resztą nie miało prawa, jakby nie patrzeć)
Dlatego moje pytanie; Jak wykonywać operacje na target, osobie w którą mierzę, w funkcji get_user_aiming
Tak, wiem że (get_user_aiming(id X, id2 Y))
X = Ja
Y = Target
ale naprawdę, nie wiem jak wykonać tę operację na targecie