Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modelem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 omom

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 20.03.2016 22:24

Witam, podmieniłem model granatów w, v i p.

Wszystkie ładnie się podmieniły przez plugin GW tylko nie w, bodajże od widoku pierwszoplanowego.

Po rzuceniu model jest podmieniony tylko nie w he, fb i sg działa poprawnie.

W czym problem?

 

EDIT: Teraz to już granat nie wybucha jak na PB tylko normalnie, help me/


Użytkownik omom edytował ten post 20.03.2016 22:37

  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 20.03.2016 23:47

Paintball mod, z tego co pamiętam, wychwyca spawn bytu który ma model granata i od tej pory ustawia mu nowe "zachowanie", że tak to ujmę. Jeśli zmieniasz jego model, nie ma co się dziwić że PB go nie wychwytuje, bo oczekuje modelu domyślnego z CS, a dostaje jakiś inny, więc go ignoruje.

Wniosek jest jeden - jeśli chcesz zmienić model granata, trzeba to zmienić w silniku PB.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 omom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 21.03.2016 14:15

Zna się ktoś dokładniej na tym?


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.03.2016 18:36

No wiwi sie zna, napisal Ci w czym prawdopodobnie tkwi problem.


  • +
  • -
  • 1

#5 omom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 21.03.2016 22:10

Wiem, że napisał w czym problem ale to wyższa szkoła jazdy.

Pytam czy ktoś by umiał to zrobić.


  • +
  • -
  • 0

#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 21.03.2016 22:27

Myślę że jak ktoś jest w stanie wytłumaczyć w czym tkwi taki problem, to jest też w stanie go naprawić.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.03.2016 00:38

GHW_replacement daj na liscie pluginów ponizej paintballa

W teorii painball powinien wtedy zadzialac szybciej i wylapac granata zanim GHW podmieni jego model. W praktyce nie wiem co wychwytuje paintball, bo nie znam pluginu, jesli wybuch na podstawie modelu to kicha, trzeba zmienic model w sma, jesli spawn to powinno  zadzialac umieszczenie na liscie w odpowiedniej kolejnosci


  • +
  • -
  • 0

#8 omom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 22.03.2016 01:23

Mam niżej niż silnik.


  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.03.2016 02:02

no to musisz dać oba sma


  • +
  • -
  • 0

#10 omom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 23.03.2016 11:30

Dobra, dałem 3 SMA

 

Dodają się automatycznie .amxx

Załączone pliki


Użytkownik omom edytował ten post 23.03.2016 11:31

  • +
  • -
  • 0

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.03.2016 15:39

Po przepatrzeniu kodów uważam, że coś przeoczyłem. Jeżeli granat jest używany przez mod painball i ten mod ustawia model pewnie na jakąś kulkę to po co podmieniasz go jeszcze innym pluginem? Jeśli jednak musisz to podmień model w pluginie painballnade a nie przez ghw i problem z bani. Zrobisz to w tej funkcji

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbnade.mdl");//tutaj
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbnade.mdl");// i tutaj
	}
}


  • +
  • -
  • 1

#12 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 30.03.2016 21:49

@grankee

Nie mam za bardzo w tym momencie możliwości sprawdzić kodu, ale z tego co rozumiem po treści posta, problemem jest model w_ granatu.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych