Witam! Napisałem plugin odpowiadający za to, że gdy gracz na serwerze zdobędzie 500 killi, to będzie miał 2x większe obrażenia z broni M4A1. Plugin kompiluje się bezproblemowo, jednak nie przynosi żadnego efektu. Kod:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <csx> #include <csstats> #include <engine> #define VERSION "0.1" public plugin_init() { register_plugin("pompa v1", VERSION, "pompa squad nO1"); register_logevent("zabierane_obrazenia", 2, "1=Round_Start") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "zabierane_obrazenia"); } public zabierane_obrazenia(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { new stats[8],bodyhits[8] get_user_stats(attacker, stats, bodyhits) new pompa = get_user_weapon(attacker); if(pompa == CSW_M4A1){ if (is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker) && get_user_flags(attacker) && stats[0] >= 500) { SetHamParamFloat(4, damage * 2); } } }
Jestem wręcz pewien, że problem tkwi w braniu statystyk z /top15. Jestem poczatkującym programistą w PAWN i chciałbym wiedzieć jak to naprawić i co było źle, żeby więcej tego błędu nie popełnić. Dzięki!