Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Knife mod - skiny

edycja pluginu knife mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 n#v3

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 11.03.2016 19:55

Edycja tego pluginu: http://amxx.pl/topic...-kosy-do-cs-go/

- bayonet model: http://cs.gamebanana.com/skins/142207

- huntsman model: http://cs.gamebanana.com/skins/140404

-flip knife  zmiana nazwy na Butterfly, model: http://cs.gamebanana.com/skins/140860

- karambit model: http://cs.gamebanana.com/skins/134060

 Z góry dzięki


  • +
  • -
  • 0

#2 Tops_v2

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:sylwester
Offline

Napisano 11.03.2016 20:12

w tych modelach co dales brak modelu p_knife

 

z seri zrob to sam

 

public plugin_precache() { 
precache_model("models/knife-mod/v_bayonet.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/p_bayonet.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/v_huntsman.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_huntsman.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_flip.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_flip.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_karambit.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_karambit.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl") 
precache_model("models/p_knife.mdl")

 

zmieniasz lokalizacje swoich kos

w

 

 

 
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rMenu Nozy\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. bayonet \y(Duze obrazenia/Mala Prędkosc)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. huntsman \y(Nie slychac krokow)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. flip knife \y(Duza predkosc)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. karambit \y(Niska Grawitacja)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Noz Domyslny \y(regeneruje Zycie)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
 
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

zmieniasz nazwy z menu

w

 

case 0: {

format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bayonet.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bayonet.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_flip.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_flip.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_karambit.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_karambit.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_huntsman.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_huntsman.mdl")
}

zmieniasz lokalizacje takie jak dodałeś w public plugin_precache() { 


daj add.png mnie motywuje cb nie kosztuje 

 

b_350_20_0035E6_C8DF15_000000_00DBD1.png

 

 

 


#3 n#v3

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 11.03.2016 21:54

Musiałbym chyba długo szukać, bo specem od skinów nie jestem i nie zrobie, a nie mogę nigdzie znaleźć. Temat do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu, knife mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych