Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Użycie aktywnego skilla prawym przyciskiem myszki.

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 06.03.2016 16:59

Miałby by ktoś kodzik (dosłownie 1 linijka) na użycie skilli ktore się binduje czyli aktywne skille
Chodzi mi o to żeby nie robić bindu typu ,bind klawisz useskill tylko właśnie na kliknięcie prawego przycisku myszy (chyba PPM)
Miałem ten kodzik na cs 1.6 ale chyba na Source różni się ten kod...
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.03.2016 12:18

http://amxx.pl/topic...k-use/?p=715149

 

Polecam sposob 1

PPM to IN_ATTACK2 ( https://sm.alliedmod...oad=file&id=47 )


  • +
  • -
  • 0

#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 08.03.2016 18:41

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
// Check if the player is attacking (+attack)
if ((buttons & IN_ATTACK) == IN_ATTACK2)
OnUltimateCommand();

return Plugin_Continue;
}

public OnUltimateCommand(client, race, bool:pressed)

{

     xxxxxxxxxxxxxxx

     xxxxxxxxxxxxxxx

}

 

Tak to zastosowałem i mam taki błąd przy kompilacji

 

error 092 number of arguments does not match definition

 

 

Jak mam to połaczyć żeby użycie IN_ATTACK2

aktywowało wszystko jak pierwsza kostka domina

 

PS. id używać (bo trzeba ustalić kto używa co nie)?


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2016 13:59

masz napisane co zle zrobiles:

error 092 number of arguments does not match definition

a jak tego nie widzisz to cie nakieruje:

//...
OnUltimateCommand();
//...
public OnUltimateCommand(client, race, bool:pressed)
//...

p.s.

tak po za tym kompilator cie informuje w ktorej linijce jest blad

file.sp(XX) : {fatal error/error/warning} YY ZZ

XX <- linijka (badz zakres linij) bledu

YY <- kod bledu

ZZ <- opis bledu


  • +
  • -
  • 0

#5 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 09.03.2016 17:26

plugin.sp(79) : warning 215: expression has no effect

Taki błąd mam teraz przy kompilacji (ale się kompiluje xD)

 

Szukałem po necie podobnych rzeczy i tylko mi klamrę czasowe wyskakiwały.

 

74public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
75{
76// Check if the player is attacking (+attack)
77if ((buttons & IN_ATTACK) == IN_ATTACK2)
78
79(OnUltimateCommand);
80}
81
82public OnUltimateCommand(client, race, bool:pressed)

 

Wiem że chcesz mnie czegoś nauczyć, ale proszę zlituj się 2 dzień to robię.


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#6 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2016 20:01

plugin.sp(79) : warning 215: expression has no effect

linija 79

warning -> ostrzezenie

215 -> numer bledu

expression has no effect -> wyrazenia nie ma efektu

 

a teraz do sedna

to nie ma sensu:

if ((buttons & IN_ATTACK) == IN_ATTACK2) 

to:

OnUltimateCommand();

po przerobieniu na:

(OnUltimateCommand);

nic nie zmiennia (po za tym ze wczesniejszy blad, nie byl WTF?!'em),

zadeklarowana funkcjia:

public OnUltimateCommand(client, race, bool:pressed)

oznacza ze:

public -> ma byc "widoczna z zewnatrz"

OnUltimateCommand -> mamy do niej sie tak odwolywac

WYMAGA NASTEPUJACYCH PARAMETRYOW:

  • client
  • race
  • pressed (typu bool)

Polecam ci troche poczytaj o pisaniu pod SM (nie stety jestes skazany na Angielski),

Trzymaj:

bool buttonState[MAXPLAYERS + 1] = {false, ...};

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float[3] vel, float[3] angles, int &weapon) {
  if (buttons & IN_ATTACK2) {
    if (!buttonState[client]) {
      buttonState[client] = true;
      OnUltimateCommand(client, {zmien_mnie}, true)
    }
  } else {
    if (buttonState[client]) {
      buttonState[client] = false;
      OnUltimateCommand(client, {zmien_mnie}, false)
    }
  }

  return Plugin_Continue;
}

public OnUltimateCommand(client, race, bool:pressed) {
  // ...
}

Powyzszy kod napisalem przypuszczajac.

Twojm zadaniem jest:

Ustalenie co powinno byc wpisane jako parametr race,

Jak juz ustalisz musisz zamienic {zmien_mnie} na to co ustaliles.

 

good luck ;)

 


Użytkownik plx211 edytował ten post 09.03.2016 20:05

  • +
  • -
  • 1

#7 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 10.03.2016 16:10

Wyszło mi 18 errorów. Sam zerknij.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#8 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2016 19:17

spakuj to do tar'a lub zip'a, bo nie mam jak tego otworzyc


  • +
  • -
  • 1

#9 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 11.03.2016 15:46

Plugin + biblioteka wymagana do kompilacji

 

Wymagane jest bibliotekę umieścić tak;

compile\W3SIncs

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych