Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napisy na hud


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptiler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 09.10.2009 16:12

Witam,
Mam pytanie jak zrobić aby hud nie znikał?
na razie mam cos takiego
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01)
show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i / %i",PlayerLvl[id],PlayerEXP[id])
Ale on znika po 12 sekundach.
Niewiem dokładnie jak ustawic do niego set_task.
będę wdzieczny za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.10.2009 16:38

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 59, 60)
Gdzie dwie ostatnie wartości odpowiadają za czas wyświetlania w sekundach, wpisz tam długość rundy (albo pobierz z cvaru) i gotowe.
  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.10.2009 16:49

Kod:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 59, 60)


Gdzie dwie ostatnie wartości odpowiadają za czas wyświetlania w sekundach, wpisz tam długość rundy (albo pobierz z cvaru) i gotowe.


O ile coś inne nie wejdzie na kanał bo wtedy ten napis zniknie.
Dlatego lepiej dać np co 10sek
  • +
  • -
  • 0

#4 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 09.10.2009 17:06

no tak , ale jak wezme co 10 sec to niewiem jak taska do tego ustawic bo to chyba trzeba z parametrem ( tzn id w tym wypadku )..
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.10.2009 17:12

Tutorial set_task'a: http://amxx.pl/topic... ... vt5758.htm
  • +
  • -
  • 0

#6 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 09.10.2009 17:29

nie czaje , patrzcie
Tu był kod, 

To mieszanka head_splasha i troche tego co dodałem i chcę aby funkcja ShowHud byla wyswietlona caly czas ( ustawilem 180 sec ) , ale jak ustawie ją na NewRound to wtedy kazdy ma 0 lvl i 0 expa. a jak wpisz /fragi w ( funkcja StopStart ) to wtedy exp i level sie laduje. Nie czaje :/
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.10.2009 18:26

public NewRound()
{
new id;
ShowHud(id);
//return 1;
}


Co to w ogóle miało być ?
New round(event HLTV) nie przekazuje id gracza, jest wywoływany dla wszystkich.
Poza tym ty deklarujesz nową zmienną czyli tak czy inaczej id ma wartość 0.

Możesz zrobić coś takiego:
public NewRound()
{
	new players[32], playnum
	get_players(players, playnum, "ch")
	for (new i; i<playnum; i++)
		ShowHud(players[i])
}

No i żeby się zapętliło z czasem przykładowo 10s:
public ShowHud(id)
{
	LoadData(id);
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01,0,0.0,10.0,0.0,0.0,1)
	show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i / %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],LEVELS[PlayerLevel[id]])
	set_task(10.0, "ShowHud", id)
}

p.s.
nie testowałem, mam nadzieje że błędów za dużo nie narobiłem :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 09.10.2009 18:57

dzięki wielkie ! Osobiscie znam c++ ale 1 nie umiem zastosowac go do pisania pluginów , 2 C++ to przeciez nie pawn ale wszystko czy tu i tam jest podobne :) macie pomógł obaj , dzięki wielkie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych