Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja Odpowiadająca za przeładowanie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 marhalec

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 01.03.2016 06:36

Witam!

 

Mam pytanie odnośnie przeładowania broni. Otóż mod którym się zajmuje posiada menu wybieralne broni. przy niektórych broniach przy przytrzymanie podczas gry LPM broń strzela do wykorzystania magazynku i przeładowuje dopiero broń. Jednak scout każdorazowo po strzale przeładowuje jąbez naciskania r(reload).. Czy wiecie jaka funkcja może być odpowiedzialna za możliwość wystrzelenia 10 naboi ze scouta i dopiero przeładowanie a nie każdorazowo po strzale? To samo tyczy się glocka.. Z góry dziękuje za odpowiedź.


  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 03.03.2016 16:28

za strzal odpowiada Ham_Weapon_PrimaryAttack

mozna wywolac aby graczowi wystrzelalo obecnie trzymana bron

 

np.

static iActiveItem;
if((iActiveItem = get_pdata_cbase(id, 373)) > 0)
{
	ExecuteHamB(Ham_Weapon_PrimaryAttack, iActiveItem);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych