Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deathrunmanager crashe...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DaFFyy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -38
Absolutna Porażka

  • Postów:214
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 28.02.2016 17:11

L 02/28/2016 - 13:08:55: Invalid CVAR pointer
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx")
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] [0] DeathrunManager.sma::EventResetHud (line 533)
L 02/28/2016 - 13:08:55: Invalid CVAR pointer
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx")
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/28/2016 - 13:08:55: [AMXX] [0] DeathrunManager.sma::EventResetHud (line 533)
L 02/28/2016 - 13:08:56: Invalid player id 111
/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 32433 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS
Zrzut konsoli wyslany poprawnie

Ostatnim czasem wyskakują mi takie logi, i po tym od razu jest crash

 

Plugin deahtrunmanager.sma

 

Linijka 533

public EventResetHud( id ) {
if( g_bEnabled && get_pcvar_num( g_pHideHuds ) && !is_user_bot( id ) ) {
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgHideWeapon, _, id );
write_byte( ( 1<<4 | 1<<5 ) );
message_end( );


message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgCrosshair, _, id );
write_byte( 0 );
message_end( );
}
}

Jak to naprawić?  :o


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych