Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zmienic wartosc zmiennej na tekst w hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 28.02.2016 11:35

problem jest taki ze mam jakas zmienna np

new nowa_zmienna[33];

i np 

nowa_zmienna[id]==1     chce wyswietlic na hud COS

nowa_zmienna[id]==2     chce wyswietlic na hud COS2

nowa_zmienna[id]==3     chce wyswietlic na hud COS3

nowa_zmienna[id]==4     chce wyswietlic na hud COS4

a nie bardzo wiem jak to zrobic aby wartosc zmiennej byla konkretna wiadomoscia z gory dzięki mam nadzieje ze jest zrozumiale


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.02.2016 12:36


a nie bardzo wiem jak to zrobic aby wartosc zmiennej byla konkretna wiadomoscia

 

Nie wiem o czy dobrze rozumiem bo się niejasno wyrażasz, ale jak chcesz konkretną wiadomość przypisaną do liczby i potem operować na zmiennych, to możesz zrobić tak

new const teksty[5][] {
   "",
   "tekst1",
   "tekst2",
   "tekst3",
   "tekst4"
};
 
Możesz wtedy elegancko wstawić sobie taki bajer:
teksty[jakas_zmienna[id]]

I ile wynosi jakas_zmiena[id], z tego wiersza tablicy teksty[] zwróci Ci tekst.

 

A jak chcesz sformatować ciąg znaków tak żeby wstawić tam jakąś zmienną, użyj:

new tekst[64];
formatex(tekst, charsmax(tekst), "Tekst ze zmienną: %d", zmienna);
Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

Użytkownik wiwi249 edytował ten post 28.02.2016 12:39

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 28.02.2016 15:54

Zrobiłem to tak i nie trybi

new const nazwa_klasy[5][]=
{
	"Brak" , "Terrorysta" , "AntyTerrorysta" , "Zombie" , "Tank"
}
new klasa[33]=
{
	0,1,2,3,4
}
//
//
//
//                   KOD
//
//
//
public info_o_graczu(id)
{	
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.9)
	show_hudmessage(id, "klasa %s",nazwa_klasy[klasa[id]])
}





klasa jest pokazana jako brak nie wyswietla sie menu klas przy respie i automatycznie wybiera mi klase 1

cos zle zrozumialem


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 01.03.2016 15:14

new nazwa_klasy[][]=
{
	"Brak",
	"Terrorysta",
	"AntyTerrorysta",
	"Zombie",
	"Tank"
}
new klasa[33] =
{
	0,
	1,
	2,
	3,
	4
}
//
//
//
//                   KOD
//
//
//
public info_o_graczu(id)
{	
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.9)
	show_hudmessage(id, "klasa %s",nazwa_klasy[klasa[id]])
}

lub 

new nazwa_klasy[][]=
{
	"Brak",
	"Terrorysta",
	"AntyTerrorysta",
	"Zombie",
	"Tank"
}
new klasa[33]


//
//
//
//                   KOD

	Gdy gracz laczy sie z serwerem to klasa[ id ] = 0

		Przy wybraniu klasy dajesz np. klasa[ id ] = 1, gdy wybral Terroryste itd..
//
//
//
public info_o_graczu(id)
{	
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.9)
	show_hudmessage(id, "klasa %s",nazwa_klasy[klasa[id]])
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych