Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Ultimate Mapchooser 3.4.6 - Download & podstawowa konfiguracja

cs:go ultimate mapchooser map chooser umc umc 3.4.6 umc cs:go ultimate mapchooser cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kowalsky

    master of disaster

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:424
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 27.02.2016 01:58

Ultimate Mapchooser to jeden z najlepszych pluginów do zarządzania głosowaniem na mapy. Posiada takie funkcje jak !nominate, rozszerzanie mapy, rock the vote i wiele, wiele innych.
W załączniku udostępniam plugin w wersji 3.4.6, który bez problemu działa w najnowszej wersji CS:GO i SourceMod (na dzień 27 luty 2016r.).
 
Podstawowa konfiguracja
 
1. Ustawienie ile minut przed końcem mapy ma pojawić się głosowanie.
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg

sm_umc_endvote_starttime "6"

2. Ustawienie, kiedy ma zmienić mapę po głosowaniu.
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg


sm_umc_endvote_changetime "2"

0 - od razu po końcu głosowania (dobre na serwery typu DeathMatch)
1 - z końcem rundy
2 - z końcem czasu mapy
 
3. Wyłączenie rock the vote (rtv)
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-rockthevote.cfg

sm_umc_rtv_enabled "1"

1 - rtv włączone
0 - rtv wyłączone
 
4. Włączanie możliwości rozszerzania mapy
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg

sm_umc_endvote_extends "0"

Określa ile razy mapa może być przedłużana. Zero oznacza, że nie może być w ogóle.
 
Dodawanie map do głosowania
Podmieniamy plik /csgo/umc_mapcycle.txt na pozbawiony komentarzy (oczywiście dla łatwiejszej edycji):

"umc_mapcycle"
{
    "AMXXpl Group"
    {
        "maps_invote"   "3"
        
        "de_dust2" {}
        "de_inferno" {}
        "de_mirage" {}
        "de_cache" {}
        "de_overpass" {}
        "de_nuke" {}
    }
}

Teraz czas na krótki opis.
umc_mapcycle - klasa wymagana, bez tego nie zadziała nic!
AMXXpl Group - nazwa grupy map. W tym poradniku nie jest opisane jak zrobić głosowanie najpierw na grupę, potem na mapy więc tym nie ma się co przejmować.
maps_invote - ile map ma pojawić się w głosowaniu. Tutaj zdefiniowane 3.
 
Dalsze części to nazwy map, które pojawią się w głosowaniu, a klamry za nimi odpowiadają ich ustawieniami.
Zostawiając puste nic się nie dzieje, a może być na przykład tak:

"umc_mapcycle"
{
	"AMXXpl Group"
	{
		"maps_invote"   "3"
		
		"de_dust2" {}
		"de_inferno" {}
		"de_mirage" {}
		"de_cache" {}
		"de_overpass" {}
		"de_nuke" {}
		"aim_map"
		{
			"display-template"      "Mapa AIM"
		}
	}
}

Czyli w menu zamiast wyświetlić "aim_map" pokaże się "Mapa AIM".
 
Opis pozostałych ustawień znajdziecie w nieedytowanym pliku umc_mapcycle.txt.
 
Pozdrawiam :)

Załączone pliki


Użytkownik Kowalsky edytował ten post 27.02.2016 02:01

  • +
  • -
  • 4





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, ultimate, mapchooser, map, chooser, umc, umc 3.4.6, umc cs:go, ultimate mapchooser cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych