Otóż mam skill moda, które dodaje obrażenia z skilla "Większe obrażenia"
Dodałem też broń, w której zwiększam obrażenia lecz w zależności jak ustawie return'a to albo działa z tego albo z tego.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && moze[idattacker] == true) { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) } if( is_user_alive( idattacker ) ) { SetHamParamFloat(4,damage+(damage*(dmg_level[idattacker]*0.01))) }
Na końcu publika return HAM_HANDLED
W ten sposób działa tylko to 2-gie.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && moze[idattacker] == true) { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) return HAM_HANDLED } if( is_user_alive( idattacker ) ) { SetHamParamFloat(4,damage+(damage*(dmg_level[idattacker]*0.01))) return HAM_HANDLED }
Tak również nie działa, tu próbowałem na końcu HAM_HANDLED i HAM_IGNORED i w efekcie działało tylko z 1-szego.