Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Run time error 4: index out of bounds - crashe serwera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2016 22:51

Mam swoj diablomod 5.9 edytowany przeze mnie (poprawione bugi itp)

 

Jednak gdy gram naprzyklad z 10 minut i spamuje rakieta na czarodziejce (nie wiem czy ta informacja jest potrzebna) to crashuje mi serwer z informacja w konsoli "server shutting down"

 

w logach sprawdzalem o co chodzi ale nie umiem tego naprawic

oto blad:

L 02/13/2016 - 21:05:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_shibby.amxx")
L 02/13/2016 - 21:05:16: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/13/2016 - 21:05:16: [AMXX]    [0] diablo_shibby.sma::fw_traceline (line 8854)

 

Z racji ze nie opublikuje sma mojego przerobionego diablo daje urywek w ktorym wystepuje blad (linijka pogrubiona)

 

public chacke_pos(Float:vOrigin[3],axe)
{
    new test=0
    vOrigin[axe]-=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    if(test<2) return 0
    vOrigin[axe]-=15.0
    return 1
}

 

proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

#2 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2016 23:18

błąd ten występuje, gdy plugin próbuje pobrać wartość tablicy powyżej jej rozmiaru

spróbuj dodać na początku publicu 

if(!(1 <= axe <= 32))
            return PLUGIN_CONTINUE;

a na końcu publicu

return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik vanillah edytował ten post 14.02.2016 23:18

  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#3 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2016 06:30

jesli zrobilem tak:
public chacke_pos(Float:vOrigin[3],axe)
{
    if(!(1 <= axe <= 32))
        return PLUGIN_CONTINUE; // dodane
    new test=0
    vOrigin[axe]-=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    if(test<2) return 0
    vOrigin[axe]-=15.0
    return 1
    return PLUGIN_CONTINUE; // dodane
}
wyskakiwal 1 warning : unreachable code (kod nieosiagalny)
zrobilem wiec tak:
public chacke_pos(Float:vOrigin[3],axe)
{
    if(!(1 <= axe <= 32))
        return PLUGIN_CONTINUE; // dodane
    new test=0
    vOrigin[axe]-=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    if(test<2) return 0
    vOrigin[axe]-=15.0
    return 1
}

i nie ma bledow.. czy to bedzie dobrze dzialalo?


Użytkownik kumitsu123 edytował ten post 15.02.2016 06:32

  • +
  • -
  • 0

#4 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2016 18:28

Sorki za 2 odpowiedz ale zrobilem tak :
public chacke_pos(Float:vOrigin[3],axe)
{
    if(!(1 <= axe <= 32))
        return PLUGIN_CONTINUE; // dodane
    new test=0
    vOrigin[axe]-=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    vOrigin[axe]+=15.0
    if(distance_to_floor(vOrigin)<31.0) test++
    if(test<2) return 0
    vOrigin[axe]-=15.0
    return 1
}

wywala mi server shutting down w konsoli i w logach to samo :/ wspomne ze zagram 3 runndy i wywala


  • +
  • -
  • 0

#5 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 17.02.2016 23:20

co to jest za paramater axe

co w nim jest przechowywane


  • +
  • -
  • 0

#6 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.02.2016 16:18

nie wiem xD pobralem paczke diablomoda 5.9l edytowny i poprawiony i duuuuzo go przerobilem bo i tak byl niedopracowany.. Wiec nwm do czego to jest


  • +
  • -
  • 0

#7 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2016 18:42

ref


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych