Witam.
Jak przerobić owy kod aby wartość była losowa:
public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (10/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie); return HAM_IGNORED; }
Przykładowy perk na losową wartość dmg
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Srebny Wzmacniacz"; new const perk_desc[] = "Zadaje LW dodatkowych obrazen"; new wartosc_perku[33]; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "xXx"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 6) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }