Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hp & armor


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 06.02.2016 12:38

Witam.

Napisałem swój 1 plugin lecz mam pewien problem otóż po wpisaniu w say /hparmor dostaje to co chce ale gdy padne i wpisze to  samo to wyswietla mi info ze nie zyje i pokazuje tez ze dostalem hp i armor. Chciałbym zeby po smierci byl tylko napisa ze nie zyjesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Hp & armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Toldi"




public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /hparmor","zycie"); // rejestruje komende jaka gracz musi wpisac aby wylowac funkcje zycie 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1) // wychwytuje moment odrodzenia sie gracza
}


public Fw_PlayerSpawnPost(id) //wywoluje funkcje
{
if (is_user_connected(id)) //sprawdza czy gracz sie polaczyl
{
set_hudmessage(248, 8, 8, -1.0, 0.1, 2, 0.87, 6.0, 0.02, 1.7, 3) // pozycja napisow i efektow
show_hudmessage(id, "Wpisz /hparmor aby  dostac darmowa kamizelke i hp !") // tekst  
}


}
public zycie(id){ // przygotowuje plugin do wykonania funkcji zycie 


if(!is_user_alive(id)) //sprawdza czy gracz zyje
client_print(id, print_chat, "Jestes nie zywy. Nie mozesz uzyc tej komendy") //Pokazuje informacje ze gracz jest nie zywy.


else
set_user_health(id, 120); // jesli gracz jest zywy dodaje mu 120 hp
set_user_armor(id, 200); // jesli gracz jest zywy dodaje my 200 armora
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales^x04 120 ^x03hp^x01 i^x04 200^x03 armora!") // Pokazuje informacje graczowi w kolorze ze dostal 120 hp i 200 armora.


//^x01 -  Standardowy kolor czyli taki jaki jest na sayu
//^x03 - Kolor druzyny
//^x04 -  Kolor zielony
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Plugin zostal napisany przez^x04 Toldi") // Informuje gracza  kto napisal plugin


return PLUGIN_HANDLED;
}

próbowałem po infie o smierci dawac return PLUGIN_HANDLED, return PLUGIN_CONTINUE i else ale nadal źle działa.


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 06.02.2016 15:41

Witam.
Napisałem swój 1 plugin lecz mam pewien problem otóż po wpisaniu w say /hparmor dostaje to co chce ale gdy padne i wpisze to  samo to wyswietla mi info ze nie zyje i pokazuje tez ze dostalem hp i armor. Chciałbym zeby po smierci byl tylko napisa ze nie zyjesz.

Spoiler

próbowałem po infie o smierci dawac return PLUGIN_HANDLED, return PLUGIN_CONTINUE i else ale nadal źle działa.

 

Spoiler

Jeszcze zrób tak by user mógł raz na rundę używać tej komendy ;)


  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 06.02.2016 19:19

 ja  go powoli będę ulepszało różne rzeczy gdy się czegoś nowego naucze.

 

@edit: czyli to return PLUGIN_HANDLED musi być w osobnej klamrze żeby to co jest w 2 klamrze (pod spodem)wykonało się tak?  A dlaczego tak?

Twoja wersja


public zycie(id){ // przygotowuje plugin do wykonania funkcji zycie 
 
if(!is_user_alive(id))  //sprawdza czy gracz zyje
{
client_print(id, print_chat, "Jestes nie zywy. Nie mozesz uzyc tej komendy") //Pokazuje informacje ze gracz jest nie zywy.
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{

 

a nie tak?

Moja wersja

public zycie(id){ // przygotowuje plugin do wykonania funkcji zycie 


if(!is_user_alive(id)){  //sprawdza czy gracz zyje
client_print(id, print_chat, "Jestes nie zywy. Nie mozesz uzyc tej komendy") //Pokazuje informacje ze gracz jest nie zywy.

return PLUGIN_HANDLED;

else

 


Użytkownik Toldi edytował ten post 06.02.2016 19:35

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2016 22:19

po return PLUGIN_HANDLED a przed else musisz zamknąć klamrę }

inaczej plugin nawet się nie skompiluje


  • +
  • -
  • 1

#5 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 09.02.2016 12:00

 dobra dzięki  wam możecie  już zamknąć


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych