Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu blokowanie/odblokowywanie opcji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 23.01.2016 22:20

Witajcie, chce blokowac opcje w zaleznosci od tego jaka wartosc zwroci zmienna, mam taki kod:

(bonus[id]) ? menu_additem(menu, "Opcja Odblokowana", _, _, MenuCallback) : menu_additem(menu, "Opcja Zablokowana")

i ten kod dziala a jesli bym chcial sprawdzic czy bonus[id] = 2 to jak zrobic ?

tak nie dziala chyba

(bonus[id] = 2) ? menu_additem(menu, "Opcja Odblokowana", _, _, MenuCallback) : menu_additem(menu, "Opcja Zablokowana")

a jeszcze lepiej by bylo zeby zrobic cos takiego, ze jak jest wieksze lub rowne

(bonus[id] >= 2) ? menu_additem(menu, "Opcja Odblokowana", _, _, MenuCallback) : menu_additem(menu, "Opcja Zablokowana")

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 23.01.2016 22:29

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 25.01.2016 00:42

temat do zamkniecia juz se poradzilem == takie cos pomoglo...


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#3 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 25.01.2016 01:58

skoro jest juz temat to jeszcze zapytam jak dodac np. w sklepie ile gracz ma pieniedzy (przykladowo)

        new tytul[25];
	format(tytul, 24, "Sklep by \rKmf!p");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Menu");

gdzie tu dodac %i i cs_get_user_money(id) 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 25.01.2016 17:49

new tytul[25];
    format(tytul, 24, "Sklep by \rKmf!p^nHajsik: %i", cs_get_user_money(id));  // Tutaj masz wpisac, ale zrobie to za ciebie
    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Menu");

  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#5 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 26.01.2016 00:40

thx, dziala. (za maly parametr ilosci znakow w tytule wiec zwiekszylem i dziala)


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 26.01.2016 00:42

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych