Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Broń przy spawnie

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tytuuus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Informacja prywatna
Offline

Napisano 03.01.2016 20:50

Jak zrobić, żeby domyślną bronią przy spawnie był rewolwer?


  • +
  • -
  • 0

#2 Green_Arrow

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja: / root /
Offline

Napisano 03.01.2016 21:09

Prymitywny kod, sprawdź :D

Blokuje wszystko i daje revolver R8

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo ={
	name = "NoPistol",
	author = "SzYma",
	description = "",
	version = "1.0",
	url = ""
};

public OnPluginStart()
	HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn);

public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client);
	GivePlayerItem(client, "weapon_revolver");
}

public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client)
{
		new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1);
		if(IsValidEdict(weapon))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon);
			RemoveEdict(weapon);
		}
}


+.smx w załączniku

 

// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:

mp_ct_default_primary "weapon_revolver"
mp_t_default_primary "weapon_revolver"

Użytkownik Green_Arrow edytował ten post 03.01.2016 21:14

  • +
  • -
  • 1

#3 Tytuuus

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Informacja prywatna
Offline

Napisano 03.01.2016 21:21

Powiedz mi krok po kroku co mam zrobić, gdzie to wkleić, gdzie skompilować i gdzie wstawić.


  • +
  • -
  • 0

#4 Fishu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2016 21:49

Powiedz mi krok po kroku co mam zrobić, gdzie to wkleić, gdzie skompilować i gdzie wstawić.

zapisujesz kod jako  plugin.smxx

wrzucasz do addons/sourcemod/plugins  zmieniasz mape i masz.


  • +
  • -
  • 0

#5 Green_Arrow

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja: / root /
Offline

Napisano 03.01.2016 21:57

Nie mogę edytować posta.. Najpierw dodaj to do twojego gamemode i sprawdź czy działa:

mp_ct_default_secondary "weapon_revolver"
mp_t_default_secondary "weapon_revolver"

  • +
  • -
  • 0

#6 Tytuuus

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Informacja prywatna
Offline

Napisano 04.01.2016 16:43

Dobra, poradziłem sobie. Teraz tylko poblokować bronie przez weapon restric i będzie wszystko ładnie działać, dzięki wielkie.


  • +
  • -
  • 0

#7 SzYma

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:14
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 05.01.2016 14:39

 

Prymitywny kod, sprawdź :D

Blokuje wszystko i daje revolver R8

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo ={
	name = "NoPistol",
	author = "SzYma",
	description = "",
	version = "1.0",
	url = ""
};

public OnPluginStart()
	HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn);

public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client);
	GivePlayerItem(client, "weapon_revolver");
}

public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client)
{
		new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1);
		if(IsValidEdict(weapon))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon);
			RemoveEdict(weapon);
		}
}


+.smx w załączniku

 

// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:

mp_ct_default_primary "weapon_revolver"
mp_t_default_primary "weapon_revolver"

Ale zakręciłeś ten kod, tworzysz timer który usuwa pistolet (0.3) i dajesz R8 czyli najprawdopodobniej go też usunie.

A i on usuwa tylko pistolet nic więcej.


  • +
  • -
  • 0

goserv_1440414098__logo.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Sprzedam paczkę CodMod!

Plugin !free na DeathRun

C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby

OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych