Jak zrobić, żeby domyślną bronią przy spawnie był rewolwer?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 03.01.2016 20:50
#2
Napisano 03.01.2016 21:09
Prymitywny kod, sprawdź
Blokuje wszystko i daje revolver R8
#include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo ={ name = "NoPistol", author = "SzYma", description = "", version = "1.0", url = "" }; public OnPluginStart() HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client); GivePlayerItem(client, "weapon_revolver"); } public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client) { new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1); if(IsValidEdict(weapon)) { RemovePlayerItem(client, weapon); RemoveEdict(weapon); } }
+.smx w załączniku
// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:
mp_ct_default_primary "weapon_revolver" mp_t_default_primary "weapon_revolver"
Użytkownik Green_Arrow edytował ten post 03.01.2016 21:14
#3
Napisano 03.01.2016 21:21
Powiedz mi krok po kroku co mam zrobić, gdzie to wkleić, gdzie skompilować i gdzie wstawić.
#4
Napisano 03.01.2016 21:49
Powiedz mi krok po kroku co mam zrobić, gdzie to wkleić, gdzie skompilować i gdzie wstawić.
zapisujesz kod jako plugin.smxx
wrzucasz do addons/sourcemod/plugins zmieniasz mape i masz.
#5
Napisano 03.01.2016 21:57
Nie mogę edytować posta.. Najpierw dodaj to do twojego gamemode i sprawdź czy działa:
mp_ct_default_secondary "weapon_revolver" mp_t_default_secondary "weapon_revolver"
#6
Napisano 04.01.2016 16:43
Dobra, poradziłem sobie. Teraz tylko poblokować bronie przez weapon restric i będzie wszystko ładnie działać, dzięki wielkie.
#7
Napisano 05.01.2016 14:39
Prymitywny kod, sprawdź
Blokuje wszystko i daje revolver R8
#include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo ={ name = "NoPistol", author = "SzYma", description = "", version = "1.0", url = "" }; public OnPluginStart() HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client); GivePlayerItem(client, "weapon_revolver"); } public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client) { new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1); if(IsValidEdict(weapon)) { RemovePlayerItem(client, weapon); RemoveEdict(weapon); } }+.smx w załączniku
// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:
mp_ct_default_primary "weapon_revolver" mp_t_default_primary "weapon_revolver"
Ale zakręciłeś ten kod, tworzysz timer który usuwa pistolet (0.3) i dajesz R8 czyli najprawdopodobniej go też usunie.
A i on usuwa tylko pistolet nic więcej.
Sprzedam paczkę CodMod!
Plugin !free na DeathRun
C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby
OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go
CS:GO
[Szukam] Kill sound/PluginNapisany przez Kacperix, 24.03.2024 cs:go |
|
||||
Kupię/zlecę napisanie - COD MOD do CS:GONapisany przez Remulux, 18.02.2023 cs:go, |
|
||||
CS:GO
Ultra VIPZaawansowany system VIP na twój serwer Napisany przez Mesharsky, 15.02.2023 cs:go, vip-csgo, csgo-vip i 2 więcej |
|
||||
CS:GO
Reklama Kill4uHubercik. Napisany przez Hubercik., 05.01.2023 cs:go, reklama kill4u |
|
||||
|
CS:GO
[KOSZ] Pomoc w PluginieNapisany przez WaleWiadroo, 10.12.2022 cs:go |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych