Witam,
piszę tutaj bo mam mały problem, chciałbym osiągnąć gdy gracz jest na kucaku czyli ( get_user_button(index) & IN_DUCK ), gdy ma broń np. ( get_user_weapon(index) == CSW_KNIFE ), oraz gdy jest w bezruchu czyli ( pev(index, pev_flags) & FL_ONGROUND ) żeby została na nim wykonana jakaś tam funkcja, no to ja tak robię ale coś nie działa.
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) { //Gdy jest na kucaku, ma np. kosę oraz jest w bezruchu. FUNKCJA(1); } else { //Gdy nie jest na kucaku, nie ma broni kosy, oraz nie jest w bezruchu FUNKCJA(2); }
Noi problem polega na tym, że coś nie za bardzo to działa, fakt gdy jest na kucaku i ma kosę, wykonuje FUNKCJA(1) ale gdy się poruszy to zamiast wykonywać FUNKCJA(2), wykonuję nadal FUNKCJA(1);
Wie ktoś w czym jest problem? Może powinienem użyć inne biblioteki?