Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[biohazard] problem se sklepem zombie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 30.12.2015 00:52

Witam posiadam problem ze sklepem zombie w biohazardzie wygląda on tak że kiedy jestesmy czlowiekiem sklep dziala prawidlowo dostajemy kazdy itemek ale kiedy wejdziemy w sklep jako zombie to wyswietlaja sie itemy do kupienia ale klikaja menu sklep znika i nic sie nie dzieje dziwne jest tez to ze jezeli mamy otwarty sklep jako czlowiek i zostaniemy zarażeni klikajac na jakis item ten normalnie działa macie jakies sugestie?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <StripWeapons>

#define PLUGIN "bio_shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new gravity_time[33];
new godmode_time[33];
new name[33];
new gSyncMessage;
new SpeedsCvars;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /buy", "menu_shop")
	register_clcmd("amx_bio_shop", "menu_shop")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "event_dmg");
	gSyncMessage = CreateHudSyncObj(); 
	set_task(60.0,"info",_,_,_,"b");
	SpeedsCvars = register_cvar ( "biohazard_speed", "400.0");
}
public info(id)
{
	ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03 BioHazard ^x01] Wpisz^x04 /buy ^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
	ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03 BioHazard ^x01] Zbinduj^x04 amx_bio_shop ^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
}	
public menu_shop(id)
{  
	if(!game_started())
	{
		ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04 BioHazard ^x01] Poczekaj na rozpoczecie gry")
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
{
	if(!is_user_zombie(id))  
	{
		new title[32]
		format(title, 31, "^x01[^x04 BioShop ^x01]%d Twoje AP ", cs_get_user_money(id))
		new menu = menu_create(title, "wybieranie")
		menu_additem(menu, "HE -\y 5000 $", "1", 0)
		menu_additem(menu, "Flara -\y 1000 $", "2", 0)
		menu_additem(menu, "Mniejsza Grawitacja -\y 12000 $", "3", 0) 
		menu_additem(menu, "Frost Nade -\y 5000$", "4", 0)
		menu_additem(menu, "M249  -\y 2500$", "5", 0)
		menu_additem(menu, "AutoKampa  -\y 3500$", "6", 0)
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
		
		menu_display(id, menu)
		// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
		// drugi parametr pokazuje menu
		// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
	}
	else
	{
		new title[32]
		format(title, 31, "^x01[^x04 BioShop ^x01]%d Twoje AP ", cs_get_user_money(id))
		new menu = menu_create(title, "wybieranie")
		menu_additem(menu, "Szalenstwo -\y 1500$", "7", 0)
		menu_additem(menu, "Extra HP -\y 2500$", "8", 0)
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
		
		menu_display(id, menu)
		// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
		// drugi parametr pokazuje menu
		// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
	}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu)
	// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
	return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
	case 1:{
		if(!is_user_zombie(id))
		{
			new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
			new koszt = 5000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie HE")
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		else
		{
			new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
			new koszt = 1500;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles Szalone Zombie");
			fm_set_user_godmode(id,1)
			godmode_time[id] = 15;
			set_task(1.0, "disable_godmode", 56465+id, "", 0, "b");
			menu_destroy(menu);
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
	}
	
	case 2:{
		if(!is_user_zombie(id))
		{
			new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
			new koszt = 5000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomslnie FrostNades")
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			// teraz menu nie zamykamy
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		else
		{
			new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
			new koszt = 2500;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie Extra HP");
			new zycie = get_user_health(id)
			set_user_health(id, zycie +1000)
			menu_destroy(menu);
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	
	case 3:{
		if(!is_user_zombie(id))
		{
			new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
			new koszt = 3000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie Grawitacje");
			set_user_gravity(id, 0.25);
			gravity_time[id] = 15;
			set_task(1.0, "disable_gravity", 56465+id, "", 0, "b");
			menu_destroy(menu);
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	case 4:{
		new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
		new koszt = 1000;
		if (kasa_gracza<koszt)
		{
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie Flare");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		menu_destroy(menu);
		cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 5:{
		new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
		new koszt = 2500;
		if (kasa_gracza<koszt)
		{
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie M249");
		StripWeapons(id,1)
		give_item(id, "weapon_m249");
		menu_destroy(menu);
		cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 6:{
		new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
		new koszt = 3500;
		if (kasa_gracza<koszt)
		{
			client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		client_print(id, print_chat, "[BioHazard] Kupiles pomyslnie AutoKampe");
		StripWeapons(id,1)
		give_item(id, "weapon_g3sg1")
		menu_destroy(menu);
		cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_gravity(taskid)
{
new id = taskid-56465; 
if(gravity_time[id] > 0)
{
	set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
	ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"[BioHazard]Pozostalo Ci %d Grawitacji", gravity_time[id]);
	gravity_time[id]--;
}
else
{
	get_user_name(id, name, 32) 
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.63, 2, 6.0, 10.0)
	show_hudmessage(id,"[BioHazard]Straciles Grawitacje..",name);    
	fm_set_user_gravity(id, 1.0);
	remove_task(taskid);
}
}
public disable_godmode(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(godmode_time[id] > 0)
{
	set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
	ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"[BioHazard]Pozostalo Ci %d godmode", godmode_time[id]);
	godmode_time[id]--;
}
else
{
	fm_set_user_godmode(id);
	remove_task(taskid);
}
}
public event_dmg(kto, kogo, Float:dmg)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && is_user_zombie(kogo))
{

}
}
public event_infect(kto, kogo)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) &&  !is_user_zombie(kogo))
{

}
}  

a to sma sklepu


  • +
  • -
  • 0

Cześć





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych