Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Edycja zabawy chowany

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 reload93

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 27.12.2015 00:27

Witam mój problem polega na tym, że gdy włączam zabawę to u ct ciemnieje ekran, ale po około 15 sekundach się rozjaśnia i potem znowu ciemnieje, a chodzi o to żeby był cały czas czarny przez 60 sekund czyli czas w którym terroryści mają się chować 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;
new czas, gMsgScreenFade;


new const g_FlashlightColors[][3] = {
    {255,0,0},//czerwony
    {0,255,0},//zielony
    {0,0,255},//niebieski
    {255,69,0},//pomaranczowy
    {0,255,255},//aqua
    {255,255,0},//zolty
    {255,0,255},//rozowy
    {255,255,255}//bialy
};

new const g_FlashlightColorNames[][] = {
    "Czerwonym",
    "Zielonym",
    "Niebieskim",
    "Pomaranczowym",
    "Aqua",
    "Zoltym",
    "Rozowym",
    "Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];

new id_zabawa;
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
    
    czas = register_cvar("time_black_screen","30.0")
    gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
    {
        OnRemoveData(id_zabawa);
        set_user_maxspeed(id, 250.0);
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        RegisterChowany(false);
        set_lights("#OFF");
        usun = false;
    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);        
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
                    
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
            
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
        
        RegisterChowany(true);
        oslep();
    }
}

public oslep()
{
    for(new id=0;id<=32;id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
        {
            Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
            set_task(30.0, "blackscreen", id, _, _, "a", 1)
        }
    }
}

public blackscreen(id)
{
    for(new id=0;id<=32;id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
        {
            Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
        }
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        if(!usun)
        {
            set_lights("a");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
            set_lights("#OFF");    
            
            RegisterChowany(false);
    
            for(new i=1; i<=32; i++)
            {
                g_ChoosenColor[i] = false;
                if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))            
                    set_user_maxspeed(i, 250.0);
            }
        }
        usun = !usun;
    }
}

//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
    if(wartosc)
    {
        if(!fPlayerPreThink)
            fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
        
        if(!fCmdStart)
            fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
    }
    else
    {
        if(fPlayerPreThink)
        {
            unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
            fPlayerPreThink = 0;
        }
        if(fCmdStart)
        {
            unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
            fCmdStart = 0;
        }
    }
}

public showColorMenu(id)
{
    new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

    menu_additem(menu, "Czerwony");
    menu_additem(menu, "Zielony");
    menu_additem(menu, "Niebieski");
    menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
    menu_additem(menu, "Aqua");
    menu_additem(menu, "Zolty");
    menu_additem(menu, "Rozowy");

    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
    menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
        return;
    
    new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
    get_user_name(id, szName, 31);
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
    
    SprwaczCzyOstatni();
}

SprwaczCzyOstatni()
{
    new bool:koniec = false;
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
            continue;
            
        koniec = true;
        if(!g_ChoosenColor[i])
        {
            koniec = false;
            break;
        }
    }
    if(koniec)
    {
        jail_remove_game_hud();
        jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
        
        set_lights("#OFF");    
            
        RegisterChowany(false);
    
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            g_ChoosenColor[i] = false;
            if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))            
                set_user_maxspeed(i, 250.0);
        }
    }
}

public fwCmdStart(id, uc)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2)
        return FMRES_HANDLED;
        
    if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
    {
        new id2, body;
        get_user_aiming(id, id2, body);
        
        if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
        {
            if(!g_ChoosenColor[id2])
            {
                new szName[2][32];
                get_user_name(id, szName[0], 31);
                get_user_name(id2, szName[1], 31);
                
                client_cmd(id, "spk fvox/blip");
                client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
                showColorMenu(id2);
        
                set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
                ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
                g_ChoosenColor[id2] = true;
            }
            else
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
            }
        }
    }
    if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
    {
        g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
        g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
        
        set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
        return FMRES_HANDLED;
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
    set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
    
    switch(get_user_team(id))
    {
        case 1:{
            if(!usun)
            {
                set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
                set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
            }
            else
            {
                set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
                set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
            }
        }
        case 2:{
            if(!usun)
            {
                set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
                set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
            }
            else
            {
                set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
                set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
            }
            
            if(g_HasFlashOn[id])
                Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
} 

Make_FlashLight(id, color)
{
    new Origin[3];
    get_user_origin(id, Origin, 3);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
    write_byte(TE_DLIGHT);
    write_coord(Origin[0]);
    write_coord(Origin[1]);
    write_coord(Origin[2]);
    write_byte(17);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
    write_byte(1);
    write_byte(60);
    message_end();
    
    set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
    show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{    
    message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
    write_short(duration) // Duration of fadeout
    write_short(holdtime) // Hold time of color
    write_short(fadetype) // Fade type
    write_byte (red) // Red
    write_byte (green) // Green
    write_byte (blue) // Blue
    write_byte (alpha) // Alpha
    message_end()
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 PomocnyCichy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 09.03.2016 12:28

http://wklej.to/veTG9 

Sprawdź czy działa i daj znać


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych