/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33]; //Pisa�em wcze�niej
new const nazwa[] = "[Premium]Dowodca"; //NAZWA
new const opis[] = "Ma mniejsza widocznosc z MP5"; //OPIS
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<< CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<< CSW_FAMAS |; //BRONIE
new const zdrowie = 60; //ZDROWIE
new const kondycja = 60; //KONDYCJA
new const inteligencja = 45; //INTELI
new const wytrzymalosc = 46; //WYTRZYMA
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //To b�dzie odpowiada� za nasz zredukowan� widoczno�� broni
}
//Wykorzystamy dodanie naszej Premium
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wy�wietli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przyk�adowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywa� w k��ko to samo ze klasa jest Premium
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id) //BRON
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_MP5NAVY) // if(get_user_weapon(id) != CSW_NAZWA_BRONI)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); //Zredukowana widoczno�� z 255 do -
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); //Zredukowana widoczno�� z 255 do 60
}
Załączone pliki
Użytkownik wisnia42936 edytował ten post 25.12.2015 13:10